TAG: Confessions of a Beauty Guru

Een tag die ik al vaak op youtube voorbij heb zien komen is de tag: Confessions of a Beauty Guru.
Nu ben ik natuurlijk geen beauty guru in die zin van het woord.
Ik vind het gewoon leuk om met beauty bezig te zijn en er over te bloggen.
En dus leek het mij ook leuk om deze tag te doen.
Dus op naar de vragen (die wel in het engels zijn).


De vragen.
1. How many hours a week do you spend filming/ editing videos?

Het ligt er maar net aan wanneer ik filmpjes maak.
De ene keer neem ik heel weinig filmpjes op en de andere keer juist veel achter elkaar.
Maar meestal wel een aantal uurtjes voor het filmen zelf, het bewerken ervan en het uploaden.

2. Are you a spender or a saver?

Allebei.
Ik spaar maar ik koop ook wel graag leuke spulletjes en beautydingen.
Hangt er maar net vanaf hoeveel geld ik die maand uit te geven heb en of er iets leuks te kopen is.
Vaak spaar ik ook wel eens twee weken achter elkaar mijn geld op, zodat ik de maand erna wat meer uit te geven heb.

3. When is it easiest for you to film?

Het makkelijkst voor mij om te filmen is als er in de omgeving niet veel lawaai is en rustig is.
Anders wordt ik alleen maar afgeleid en veel herrie is ook niet te doen in een filmpje.
Het fijnst om te filmen is bij goed daglicht, maar ja je hebt het weer nu eenmaal niet voor het uitkiezen.

4. What makes talking in front of the camera comfortable for you?
In het begin vond ik het nog wel vreemd om tegen een camera te praten, maar na een tijdje ben ik hier wel aan gewend.
Wel merk ik dat ik nog wel eens erg snel praat in mijn filmpjes en hier probeer ik wel aan te werken dat ik wat rustiger ga praten op de camera.
De laatste tijd gaat het al wel iets beter vind ik zelf.

5. What’s your worst makeup/ hair habit?
Dit zou ik eigenlijk niet zo snel weten, houden jullie nog van mij tegoed.

6. One quote that you wish the world would live by?
inspirerendequotes
Vertaald betekent dit dat je moet vergeten wat je in het verleden heeft gekwetst of pijn gedaan, maar dat je niet moet vergeten wat je ervan hebt geleerd.
En dus niet met het verleden moet blijven leven maar vooruit moet kijken naar de toekomst.
Dus kort gezegd: leer van het verleden maar blijf er niet in hangen.

7. How long do you spend getting ready everyday?
Ik doe er s'ochtend rond de 10 a 15 minuten over met mijn verzorging, make-up en haar.
Vind ik best nog wel meevallen.

8. Your favorite video on youtube?

De laatste tijd vind ik het erg leuk om nail-art tutorials te kijken en zelf ook zulk soort nail-arts te maken.
Ik heb dan ook een tijdje terug een eigen nail-art blog gemaakt voor 'erbij', gewoon omdat ik nail-art erg leuk vind om te doen.
Mijn nail-art blog: http://beautyfullnails.blogspot.nl

9. A youtuber that you watch who deserves more views/ subscribers than they have?

http://www.youtube.com/user/bodinelouise/videos
Ze heeft een erg leuk kanaal met leuke nail-arts.

10. 
One thing your excited about in the upcoming year?
Nu zou ik dit nog niet weten.

11. Your most awkward filming moment?
Dat ik die ene keer niet uit mijn woorden kon komen.
Dit filmpje heb ik toen de volgende dag opnieuw gemaakt en toen lukte het wel.

12. How long does it take you to prep for a video?

Ik ben nooit zo lang bezig om alles klaar te zetten voor een filmpje.
Meestal zet ik van te voren klaar wat ik wil filmen.

13. Are you wearing pants(jeans/skirt) right now or are you actually wearing pajama bottoms?

Aparte vraag, maar om antwoord te geven een driekwart legging.

14. What are you most proud of in your life?

Wat ik nu al bereikt heb met mijn leven en mijn blog, ook al heb ik veel tegenspoed gehad met bepaalde dingen in het verleden.
En daarom ben ik er dus ook trots op wat ik mijn leven en blog toe nu toe al heb weten te bereiken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?