Doorgaan naar hoofdcontent

Update #2 mijn youtube filmpjes ondertitelen

Hoi,

Zoals jullie laatst hebben kunnen lezen, ben ik bezig om al mijn youtube filmpjes te ondertitelen.
Zodat op deze manier ook slechthorende en dove mensen mijn filmpjes kunnen bekijken en begrijpen wat er gezegd wordt en waar het precies over gaat.

Inmiddels heb ik al 9 filmpjes van een ondertiteling voorzien.
Dus het vordert gestaag.
Meestal ondertitel ik 1 a 2 filmpjes op een dag.
Want ik heb gemerkt dat een filmpje van 20 minuten bijna 1,5 a 2 uur duurt om te bewerken/ondertitelen.
Maar met dit tempo denk ik dat ik halverwege volgende maand alles heb voorzien van een ondertiteling.

Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Dat mijn filmpjes nu ook een ondertiteling hebben.

Groetjes Marjolein.

Reacties

  1. Hoihoi,
    Ik vind het heel erg fijn dat je dit doet, want nu kan ik ook begrijpen wat er in je filmpjes wordt gezegt.
    En waar het over gaat, echt super van je!!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Catrice LE Travellight Story

Cruise Collecties van bekende ontwerpers combineren maritieme elementen met de trends van de jaren ’50. De reisproducten van de limited edition Travelight Story, die verkrijgbaar is in juli, zijn hier geheel op geinspireerd en dit is terug te zien in de make-up. Kijk je mee?

Kerstkrans ideeën

Naast kerstbomen en kerstverlichting is er nog een ding dat zeker niet vergeten mag worden met de kerst. Namelijk de kerstkrans. Deze kan je kant-en-klaar in de winkel kopen, maar je kan deze ook heel makkelijk, en vaak ook nog heel snel, zelf maken. En om alvast wat inspiratie op te doen om zelf een kerstkrans te maken, nam ik een kijkje op pinterest! Ik vond daar echt heel wat leuk ideeen voor het maken van een kerstkrans. Kijk snel mee!




Anderen dingen voor je laten bepalen, yes or no?

Je hoort wel eens mensen zeggen, je moet het zus of je moet het zo doen. Ook op het internet zie je dat velen voor anderen willen bepalen wat het beste is en hoe ze het moeten doen. Maar is het wel juist om andere mensen dingen voor jou te laten bepalen?