Stash update Bronzers en Highlighters





De vorige keer konden jullie mijn blush stash zien.
Vandaag is het de beurt aan mijn bronzer en highlighter stash.
Deze heb ik in dezelfde lade als mijn blushes.

Ik heb het over drie bakjes verdeeld.
Vloeibare highlighters in het groene bakje, bronzer in de blauwe en poeder highlighters in een smal blauw bakje.

Eerst mijn bronzers.
Hier heb ik er lang niet zoveel van als blush of highlighter.
Ik heb er twee van Gosh, een van essence, een van african beauty en een van de Etos.

Alle bronzers hebben een mooie warme glow.
Die van african beauty bestaat uit twee delen die beide mat zijn en dus ideaal voor shapen.
Al is deze wel iets aan de donkere kant.
De bronzer van etos zit een beetje tussen een bronzer en een highlighter in qua pigment.
Maar geeft een mooie subtiele glow.

Van vloeibare highlighters heb ik er twee van essence, twee van Etos en een van Catrice.

Hoop dat de kleuren goed te zien zijn, want highlighter is vrij lastig op de foto te zetten.
De meesten hebben een warme gouden gloed.
De eerste twee op de vorige foto zijn wat koeler van kleur en die van essence heeft een rozige gloed.
Wel moet je met deze soort highlighter opletten dat je niet teveel gebruikt.

Van poederhighlighters heb ik het meeste.
Dit vind ik toch het fijnst werken.
Vier van Essence, twee van Catrice en een van Elizabeth Arden.
Ook deze highlighters geven een mooie en gezonde glow aan je gezicht.

Ik heb er niet echt een favoriet bij zitten, want het wisselt per keer welke ik het fijnste vind.
Heb jij een favoriete bronzer of highlighter?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?