Gosh herfst/winter: nagellakjes


Vandaag het derde en daarmee ook het laatste deel van de Gosh herfst/ winter producten.
Naast alle leuke en mooie producten die jullie al in de vorige artikelen voorbij hebben zien komen, zijn er natuurlijk ook nieuwe lakjes te vinden.
Waaronder zelfs liquid sand achtige lakje!!
Er zijn in totaal zes verschillende lakjes, waarvan ik er twee heb.


Het kwastje is vrij smal, maar is nog prima mee te werken.
Al had ik een wat breder kwastje wel fijner gevonden met lakken.
Wel kan je er netjes mee langs je nagelriemen mee lakken.

De lakjes hebben een speciaal design op de dop dan de lakjes die in het vaste assortiment zitten van Gosh.
De kleur 626 Kind of Pink heeft verschillende formaat sterretjes op de dop zitten.
Leuk detail.

Kind of Pink is een roodroze creamy lakje die perfect dekt in twee laagjes.

Mijn oma vind dit overigens een erg mooi lakje.
Dus bij deze op de foto mijn oma's nagels.
Dit is een lakje wat heel netjes en chique staat.

Wat ik echt altijd fijn vind en wat bij dit lakje ook het geval is, is dat deze snel droogt.
Ook blijft de kleur lang mooi zitten zonder te chippen.
Zeker rond de 4 a 5 dagen, echt top!

Naast deze lak zijn er nog een donkerpaarse en een denim blauw lakje te koop.


Aan het begin had ik het er al over.
Er zitten namelijk ook liquid sand lakjes in deze collectie.
Structuur lakjes zijn overigens helemaal hip en trendy dit najaar.
Naast een gouden en donkerpaarse frosted sand lak, is er ook deze zilveren te vinden in het schap.
Deze heeft de naam 01 Frosted Silver.
Ik vind het erg leuk dat steeds meer merken in de drogist met zulk soort structuur lakjes komen, want op deze manier zijn ze op een makkelijker manier te koop dan alleen op het internet.

De glitter die erin zit vind ik echt prachtig.
Je ziet er zowel grotere als kleinere glitters in terug komen.
Het lakje dekt overigens prima in twee a drie dunne laagjes.
Of twee wat dikkere laagjes.

Van dit lakje ben ik vergeten een swatsch foto te maken, shame on me.
Wanneer je dit lakje op je nagels hebt voelt het als een soort zanderige structuur.
Maar gelukkig niet heel ruw, maar een klein beetje.
Wel droogt het lakje lekker snel en blijft erg lang mooi en goed zitten.
Zelfs nog langer dan het andere lakje, bij mij was dit 5 a 6 dagen.

Van beide lakjes een swatsch op een nagelwiel.
De Frosted Silver is een erg mooie zilveren liquid sand lakje die erg mooie glitters heeft.
En daarnaast ook nog eens erg goed blijft zitten.
De roodroze Kind of Pink is een mooi creamy lakje.
Beide lakjes, vooral de zilveren frosted sand of hoe je het wil noemen, zijn erg mooi voor de feestdagen.
Ik weet dat dit nog erg ver weg is, maar voor je het weet is het zover.
En dan zijn deze lakjes erg mooi.

Prijs: € 7,29

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?