Tag: 10 dingen die ik opnieuw zou kopen

Stel je voor, je hele stash wordt gestolen of is op een dag verdwenen.
Wat zou je dan opnieuw kopen om weer een stash mee te beginnen.

Het lijkt misschien makkelijk om zo 10 producten te noemen, maar vergis je niet.
Dit is toch moeilijker dan je denkt.
Want toen ik er over na ging denken en voor mijn stash zat, leek het toch wel lastiger te zijn.
Want dan merk je pas hoeveel fijne producten je eigenlijk in je stash hebt, maar waar je in totaal maar 10 producten uit mag kiezen.
Lastig, maar toch gelukt.

Dus op naar mijn 10 producten die ik opnieuw zou kopen.


Dit zijn de producten die ik uitkoos.
Ik heb het zo gedaan dat ik toch mijn allerfijnste/mooiste procducten heb gekozen en tegelijkertijd toch verschillende complete looks kan maken.
Want variatie vind ik toch wel belangrijk, anders vind ik het zo snel saai worden.

Voor mijn gezicht mijn twee vaste favorieten.
De neutral facecream gebruik ik nu al een tijd en ik merk dat mijn huid er veel beter uitziet.
Deze is sowieso een blijvertje en ga ik dan ook echt opnieuw kopen als deze op is.
De BB cream hebben jullie al vaker voorbij zien komen en is een erg fijne bb cream.
Dekt als een foundation en heeft de werking van een bb cream.


Sinds ik deze blush heb gebruik ik deze bijna dagelijks.
Ik vind dit een erg mooie blush die prima bij veel looks kan.
Geeft een natuurlijke blos wat erg mooi staat.

Oogschaduw is opzich niet heel moeilijk kiezen, nochtans dit vind ik.
Ik koos een palette van etos, catrice en mineralogie.
De roze kleur in het etos doosje heb ik al een tijd en is mijn favoriete roze oogschaduw.
Helaas is deze gisteren gevallen en was voor de helft gebroken, maar gelukkig heb ik deze nog redelijk goed terug kunnen krijgen in de pan.
De andere kleuren, blauw en grijs, geven amper kleur.
Maar de roze maakt het meer dan goed.

Voor wat donkere en smokey looks is dit een erg fijn palette van mineralogie.
Hoewel je er ook heel mooie lichte looks mee kan maken.
Dus een veelzijdig palette, waar je veel kanten mee op kunt.
Nude looks kunnen altijd en daarom koos ik dan ook het doosje van Catrice absolute nude.
Mooie kleuren en pigment.
En ook hiermee kan je veel verschillende neutrale looks mee maken.

Op deze manier kan ik met deze drie palettes verschillende ooglooks maken.
Een van de meest fijnste mascara's vind ik toch wel de maybelline the colossal volume express.
Dit is de cat eyes versie, alhoewel ik niet veel verschil zie met de normale variant, maar goed.
De mascara maakt mijn wimpers goed zwart en mooi gesepareerd.
En natuurlijk een van de beste punten, het geeft een super goed volume.

En zo zijn wel al weer bij de laatste drie producten uitgekomen.
Namelijk lipproducten.

Ik koos voor de appleliscious lipbalm in een lichtroze kleurtje.
Zo verzorg je je lippen en geeft het ook gelijk wat licht roze kleur.
Twee vliegen in een klap.
Dan mijn all-time favorite die zeker niet kan ontbreken, de l'oreal glam shine lipgloss in chrome.
Dit is echt een prachtige shimmery lipgloss die gewoon perfect is.
En waar ik er overigens al twee helemaal van heb opgemaakt, wat zelden gebeurt.
En als laatste voor wat chiquere looks een bordeaux lipstick van de Hema.

Zo als je kan zien heb ik er wel over nagedacht welke producten ik zou kiezen en wat het beste te doen is.
Zodat er nog wat te varieren is bij de looks.

Welke tien producten zou jij opnieuw kopen?


Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?