Action Everyday 18-color eye shadow palette

Dat Action make-up verkoopt is volgens mij wel bij iedereen bekent.
Soms is de make-up slecht en de andere keer weer juist super mooi en goed.
Zo ook bij deze twee palettes die ik een hele tijd geleden tegenkwam bij de Action.
De everyday 18-color eye shadow palettes.
Dus zoals de naam al zegt zitten er 18 kleurtjes oogschaduw in.
Er waren verschillende palettes te koop, waarvan ik er twee heb.
De vormgeving vind ik er mooi uit zien en dat voor de Action.
Mat zwart en strak design.

Het eerste is het multicolor palette.
Deze heeft verschillende tinten roze , bruin/goud en blauw.
Daarnaast zit er in de deksel een grote spiegel, altijd handig.
En ook zitten er twee applicators bij.

De kleuren zien er mooi en veelbelovend uit.
En ik was verbaasd toen ik deze swatschte, wat een goede pigment en mooie kleuren!

1e rij van links naar rechts.
De roze tinten vind ik redelijk goed gepigmenteerd.

2e rij van links naar rechts.
De groen en blauw tinten hebben veel pigment en zien er echt goed uit.
Alleen zijn de donkere kleuren wel iets korrelig, maar dat vind ik geen ramp.
Gewoon een kwestie van je kwast goed aftikken.

Wauw!
De goud en bruin tinten zijn echt geweldig gepigmenteerd, echt super mooi.

Alle swatsches zijn trouwens een veeg en droog aangebracht zonder basis eronder.
Kan je nagaan hoe mooi ze zullen zijn met een basis eronder!

Het tweede palette dat ik heb ik Full color.
Hierin zitten per rij van boven naar beneden kleuren die op elkaar zijn afgestemd en je heel goed in een look kan gebruiken.
Bijv. voor smokey eyes mee te maken.

De kleuren variëren van neutraal naar roze, groen, blauw, paars en bruin.

De eerste drie swatsches zijn van de eerste rij van boven naar beneden en daarna de tweede rij enz.
Deze zes kleuren hebben een redelijke pigment, de roze tinten vind ik erg mooi.

En BAM, daar is de pigment weer.
Deze groen en blauw tinten zijn erg mooi en zeker mooi voor smokey eyes.

En ook de paarse en bruin/goud tinten zijn werkelijk prachtig.

En het fijne is ook dat de kleuren mooi te blenden zijn, goed blijven zitten en gewoon weg een super goeie pigment hebben.
Oke, een paar kleuren daar gelaten.
Maar verreweg de meeste kleuren hebben een goede pigment.

De palettes zien er erg goed uit en ook de pigment is geweldig.
En nu komt het mooie, ze kosten maar €1,50 per palette!
Ik weet alleen niet zeker of de Action deze nog heeft, maar een kijkje nemen bij Action kan nooit kwaad.;)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?