Kleine shoplog Action


De laatste keer dat ik een shoplog liet zien op mijn blog is alweer ruim vijf maanden geleden.
Niet dat ik in de tussentijd niets heb gekocht, maar ik vergat het om op de foto te zetten.
Shame on me! ;)
Maar nu dus eindelijke weer eens een keer een shoplog.
Niet een hele grote shoplog, maar wat enkele spullen die ik van de week kocht bij de Action.


De Action is altijd wel leuk voor kaarsen, deze haal ik altijd bij de Action.
Ook kocht ik nog wat andere dingen.

Als eerste iets waar ik heel enthousiast van werd toen ik ze in de bak zag liggen met de duurdere merk make-up producten.
Namelijk OPI Shatter Lakjes!!!
Zo super leuk dat er ook ineens OPI lakjes tussen lagen.
Dit waren de enige drie kleuren die ze hadden liggen en voor €2,97 kon ik de OPI lakjes niet laten liggen.
Hoop dat ze binnenkort ook de gewone lakjes van OPI krijgen.

Een mascara van MAX.
Ik had al verschillende positieve verhalen gehoord over deze mascara en wilde deze ook weleens proberen.
Was €0,99 dus geen ramp als ik deze niets vindt.
Kaarsen koop ik altijd bij de Action.
Ze hebben hier verschillende geurkaarsen, van eigen merk maar ook van Airwick.
Ik kocht twee geurkaarsen van Action eigen merk in de geuren Water Secret en White Tea.
Deze waren €1,29.
Ook kocht ik een kaars van Airwick in de vanille & orchidee.
Deze was ietsjes duurder maar nog steeds lekker goedkoop, namelijk €2,89

Dit was mijn kleine Action shoplog.
Hebben jullie wel eens kaarsen gekocht bij de Action?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?