MAX&MORE Creamy Touch Eyeshadow Duo Pen

 
 Bij de Action wordt er eens in de zoveel tijd nieuwe producten aan het al bestaande make-up assortiment van MAX&MORE toegevoegd.
Of er komen nieuwe producten in de plaats voor de oude producten.

Zo lag er laatst deze Creamy Touch oogschaduwpen in het schap.
Of deze helemaal nieuw is kan ik niet met zekerheid zeggen.
Maar ik was er wel benieuwd naar dus rekende ik deze af voor ong. €0.99
Geen geld toch en onder het mom van ''ik review het voor mijn blog'' is het altijd leuk.


 
Wat ik erg fijn vindt, is dat als je de oogschaduwpen koopt deze zit verpakt in een karton met plastic. 
Zou weet je zeker dat deze nog door niemand is gebruikt.

Ik weet niet zeker of deze nieuw is of dat ik deze gewoon elke keer over het hoofd zag.
De oogschaduwpen heeft twee zijde, de ene een groene kleur en de andere zijde is een gelige goudkleur.
Best een mooie kleuren combinatie.
 
 
Omdat dit een pen, beter gezegd een potlood, is die je moet slijpen zit er in een dop een puntenslijper verwerkt.
Ik kan alleen niet zeggen dat deze puntenslijper fantastisch is.
Misschien dat ik iets verkeerd doe, kan best, maar als ik er een punt mee wil slijpen aan het potlood, krijgt het potlood de neiging te gaan splijten.
Niet erg goed dus.
En gebruik ik liever mijn losse slijper van essence, werkt stukken beter.
 
 
De gelige goud kleur heeft ook wel iets weg van een okergele kleur en vond ik daarom wel erg leuk om in mijn stash te hebben, aangezien ik nog geen enkel product van deze kleur had.
Aan de andere zijde zit een lichte groene tint met metallic shimmer.
Eigenlijk is het metallic shimmer gehalte erg groot bij dit potlood.
Je moet er maar van houden.
Van mij had het metallic deel iets minder gemogen, maar altijd wel leuk om weer eens iets anders te proberen in een ooglook.
En daarnaast is het voor deze herfst en winter ook een trend.
 
 

Maar hoe is nu eigenlijk de kwaliteit van de potlood?
Ik vindt deze erg goed.
Het heeft een goede pigment, brengt soepel aan en het allerbelangrijkste bij een creamy product is dat het niet in de lijntjes van je ogen trekt.
Erg fijn dus en daarnaast is deze ook nog eens handig om als gekleurde basis te gebruiken onder oogschaduw.

Een erg fijn product voor en fijne prijs!








Reacties

  1. Ik vind dit absoluut niet fijn werken, maar wat ik nu zie valt niet tegen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?