Picture Moments Augustus 2014

Een dagje later dan normaal, maar alsnog de Picture Moments van Augustus.
Deze keer minder foto's dan normaal in dit artikel staan, wegens persoonlijke omstandigheden die verre van leuk waren en mijn hoofd er totaal niet naar stond om foto's te maken.
Maar de foto's die ik wel heb gemaakt laat ik hier zien.
Kijk mee naar de foto's van de maand Augustus!






 Op de veranda had ik een bakje staan met zelfgekweekte klaprozen. Zijn best aparte bloemen. * Erg lekker zijn deze caramac repen, en een goed alternatief als je zoals niet tegen chocolade kan.

 
 Een tijdje geleden zag ik deze vlinder op de veranda zitten in de ochtend. Hier zat de vlinder op de bel. * Regenbogen vindt ik altijd erg mooi.

 
Van de vlinder maakte ik nog een aantal close-up foto's toen deze op een plant was gaan zitten. Hoewel ik eerder vlinders een beetje enge beestje vond, moet ik hier nu toch op terug komen.
Ze zien er toch wel erg mooi uit en vlinders hebben ook een mooie betekenis.
Deze symboliseren namelijk de ziel of de vlucht van de ziel.
Toch wel erg mooi.

 
 Zelf vindt ik dit wel de mooiste foto. En tja, sommige omstandigheden maken nu eenmaal dat je anders tegen dingen in het leven aan gaat kijken. Zo ook tegen vlinders. Door de omstandigheden heb ik van vlinders toch wel een heel ander beeld gekregen. En vindt ik ze nu toch wel iets moois hebben.

Hoop dat jullie het toch nog een leuke Picture Moments vonden!

-Over bovengenoemde omstandigheden wijdt ik liever niet verder uit, deze zijn nogal vrij persoonlijk. En heb ik ook liever niet op het internet staan. Ik denk dat jullie het wel deels zullen begrijpen door mijn omschrijving van de vlinder en wat deze voor betekenis heeft. Ik ga het er dus ook verder niet over hebben. Bedankt voor jullie begrip hiervoor!! Waardeer ik echt!!-













Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?