Tag - Create It Your Own Way

Afbeeldingsresultaat voor create it your own way 

Ik heb al een tijdje geen tag meer gedaan en aangezien ik tags altijd weg leuk vind om in te vullen, besloot ik er maar weer eens een te doen. Deze keer koos ik voor de Create It Your Own Way Tag. Een tag die compleet gaat over hoe jij zelf dingen zou creëren.






Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?
Het klinkt misschien niet erg origineel, maar ik zou voor appel-kaneel gaan. Dit is echt een van mijn favoriete geur voor een geurkaars. Zelfs midden in de zomer vind ik dit een heerlijke geur. Misschien zou ik er nog wel een klein beetje vanille aan toevoegen.

Als je een kleur nagellak zou produceren, hoe zou die er dan uitzien?
Niet echt een kleur, maar ik zou een hele lijn mirror lakjes in verschillende kleuren maken. Mirror lakjes kan je vaak toch maar moeilijk vinden in de winkels.

Als je een beauty product kon maken, waarvoor zou het dan zijn?
Een multi-funtioneel lipproduct. Een soort apparaatje waarmee je zelf de kleur kan bepalen die eruit komt. Lijkt mij toch wel erg leuk. Lipproducten zijn toch wel mijn meest favoriete item.
Als je een boek zou mogen uitgeven, waar zou je dan over schrijven?
Ik denk dat ik een soort van autobiografie zou schrijven, maar dan niet over mijn eigen leven. Maar over dat van mijn oma en opa. Als een soort eerbetoon aan hun. Misschien ga ik dit nog wel doen ook.

Als je een film zou maken, wie zouden daar dan in spelen en waar zou het over gaan?
Ik weet niet wie ik er in mee zou laten spelen, maar ik weet wel dat het een soort film zou zijn als in de trant van Jurassic park. Fantastische reeks van filmen. Moet je zeker eens gaan kijken. Ik ben misschien bevooroordeeld, want ik ben al van jongs af aan gek op dinosaurussen. Had je misschien niet verwacht!

Als je een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?
Ik zou een reborn / hobby / kinderwinkel beginnen. Over reborns hoor je nog maar heel weinig in Nederland en met mijn winkel zou ik daar verandering in willen brengen. Het hobby gedeelte zou ook een deel hebben om zelf reborns te maken, ook iets waar heel moeilijk aan te komen is in Nederlandse hobby winkels. En tja een kindergedeelte met kleding enzo is voor een bredere doelgroep naar mijn winkel te krijgen. Zowel mensen met kinderen al reborn fans.

Als je een robot zou kunnen maken, wat zou die dan kunnen?
Ik laat het robot maken maar achterwege, ik heb het namelijk niet zo op robots.

Als je een app zou mogen ontwikkelen, wat voor app zou het zijn?
Als app zou ik kiezen voor een waarmee je je agenda, planning en alle andere belangrijke zaken op een op plek kan bijhouden. Alleen heb ik het idee dat zoiets al bestaat.

Als je zelf een dier zou mogen fokken, welke, hoe zou het eruit zien, waar zou het leven, etc.?
 Ik zou een eenhoorn proberen te fokken. Hij zou allemaal pastel kleuren hebben met een glitterhoorn. Het zou gewoon kunnen leven als een paard, maar is dus een eenhoorn.

Als je een superheld zou zijn, hoe zou je er dan uitzien en welke krachten zou je hebben?
Laat mij maar gewoon mezelf zijn, vind ik al prima. Ik hoef niet zo nodig een superheld te zijn. Al zou het wel leuk zijn om eens onzichtbaar te kunnen zijn.

Als je een schoolvak toe zou mogen voegen, wat zou je daar dan leren?
Aangezien ik niet meer op school zit, heb ik hier zelf niet veel aan. Maar als extra of nieuw schoolvak zou ik kiezen voor kruidenleer.

Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke smaak zou dat dan zijn?
Salted caramel. Dit vind ik toch zo lekker. Dus ik denk dat het ook wel erg lekker zo smaken als ijsje. Dan natuurlijk nog wel gesmolten caramel eroverheen natuurlijk!

Als je een drankje zou kunnen creëren, waar zou dat dan naar smaken?
Dan zou ik kiezen tussen een alcoholvrije pina colada en een alcoholvrije mojito. Misschien dat een combinatie hiervan wel een goede combi zou zijn.

Als je zelf een emoji zou mogen maken, hoe zou die er dan uitzien?
Een dansende pinguin. Ik vind pinguin zo schattig en het zo nog leuker zijn als deze zou staan te dansen. Een bewegende emoji dus.

Als je een eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou dat er dan uitzien en waar zou het staan?
Een combinatie tussen een boerderij en een blokhut. Het uiterlijk van een Zwitserse blokhut, maar voor de rest een boerderij. En dan natuurlijk ook met dieren erbij, zoals geiten en kippen. En een moestuin, een vrij grote. Het liefst heb ik deze in Nederland in een mooi natuurgebied.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?