Speciale limited edition van de Nivea Soft!
Designer Nicola de Main ontwerpt limited edition NIVEA Soft crème
Verrassende combinatie tussen fashion en beauty
Met de introductie van drie limited editions van de bekende NIVEA Soft crème vindt er dit voorjaar een ‘fashion-meets-beauty’ moment plaats. Ieder jaar werkt NIVEA samen met een jonge designer om de NIVEA Soft crème van een nieuw design te voorzien. Na de Indiase fashion designer Manish Arora, en de Spaanse haute couture designer Josep Font geeft NIVEA dit jaar de kans aan de Londense ontwerpster Nicola de Main om zich van haar meest creatieve kant te laten zien.
NIVEA geeft met het ontwerp van de limited edition Soft crème fashion designers de kans om op een andere manier met design bezig te zijn. De drie designs van Nicola de Main kenmerken zich door vrouwelijke, levendige prints in vrolijke kleuren. Vanaf juni zijn de drie nieuwe limited edition designs verkrijgbaar in de winkel. Zo kan iedereen een stukje fashion aan haar dagelijkse huidverzorgingsritueel toevoegen.
“Ik wilde iets moois, teders en vrouwelijks creëren voor NIVEA Soft, geïnspireerd door het gevoel van hoe ik zou willen dat mijn huid altijd zou voelen”. – Nicola de Main
Nicola’s kenmerkende stijl combineert elegantie met een subtiele sensualiteit en dit illustreert ook haar drie ontwerpen voor NIVEA Soft:
Bird Journey: Kleurrijke kolibries sieren dit design. De inspiratie lag in het weergeven van de bewegingen en ritmes van deze prachtige vogels.
Butterfly Reflections: Dit ontwerp reflecteert de vormen en patronen op de vleugels van dag- en nachtvlinders, en is sterk beïnvloed door kunst uit de ’sixties’.
Flower Dreams: De vormen in dit patroon zijn geïnspireerd door ijsbloemen die haar aandacht trokken omdat iedere ijsbloem uniek is en een fascinerende en complexe schoonheid bezit.
Nicola de Main
De Londense ontwerpster Nicola de Main begon haar carrière in 2002 onder de vleugels van Hussein Chalayan waarna zij haar eigen label startte in 2004. Haar collecties staan bekend om haar eigenzinnige maar vrouwelijke ontwerpen. Haar motto: mode moet zo mooi zijn dat het gekoesterd wordt. Dit motto past precies bij de waarden van NIVEA Soft; ook een mooie, frisse huid moeten we koesteren.
De Londense ontwerpster Nicola de Main begon haar carrière in 2002 onder de vleugels van Hussein Chalayan waarna zij haar eigen label startte in 2004. Haar collecties staan bekend om haar eigenzinnige maar vrouwelijke ontwerpen. Haar motto: mode moet zo mooi zijn dat het gekoesterd wordt. Dit motto past precies bij de waarden van NIVEA Soft; ook een mooie, frisse huid moeten we koesteren.
Een fris gevoel van top tot teen
NIVEA Soft heeft naast een trendy verpakking ook een effectieve inhoud met een bewezen formule die zorgt voor een fris gevoel van top tot teen. NIVEA Soft is een lichte hydraterende crème die de huid zacht en fris laat aanvoelen. De snel absorberende vochtinbrengende crème bevat werkzame verzorgende ingrediënten zoals Jojoba-olie die de huid zacht en soepel maken. Daarnaast bevat de crème Vitamine E die de huid zeer doeltreffend beschermt.
De traditionele NIVEA Soft pot verpakking (200 ml) gaat tijdelijk uit het assortiment en maakt plaats voor deze nieuwe verpakking. De NIVEA Soft Limited Edition Nicola de Main pot is vanaf juni verkrijgbaar bij alle drogisterijen en supermarkten in Nederland tegen een consumentenadviesprijs van:
NIVEA Soft pot (200 ml) € 5,09
Overige producten NIVEA Soft (in traditionele verpakking):
NIVEA Soft pot (50 ml) € 1,99
NIVEA Soft pot (300 ml) € 6,19
NIVEA Soft tube (75 ml) € 3,09
Reacties
Een reactie posten