Halloween, sinterklaas en kerst steeds sneller in winkels




Laatst was ik bij de Action en tot mijn verbazing lagen er in een paar schappen halloween spullen, een paar schappen verder op lag sinterklaas snoepgoed en weer wat verder al een paar kerstspullen. En dat begin September.




Ik weet nog goed dat een aantal jaren geleden het sinterklaas snoepgoed e.d pas rond eind oktober in de winkels lag. Vorig jaar lag dit er al eind september en nu ligt het er al eind augustus / begin september. Nog even en het ligt er met de pasen! Maar even alle gekheid op een stokje, het sinterklaas snoepgoed komt wel steeds vroeger in het jaar in de winkels.

Ook zo met kerstspullen bij de Action. Vorig jaar lag dit er pas half oktober. Nu al weer anderhalve maand eerder. Nu vind ik dit totaal niet erg. Ik vind het altijd wel leuk om er tussen te snuffelen of er nog wat leuks bij zit. Maar toch wel vroeg.

En dan Halloween. Hier zag je vroeger nooit wat van in de winkels. Heel af en toe kwam je tussen de herfstdecoraties een heksje tegen, maar dat was het dan ook wel. Een paar jaar geleden kwamen er steeds meer halloween decoraties in de winkels. En nu liggen er elk jaar steeds meer hiervan in de winkels, vooral bij de Action. Zelf vind ik dit juist erg leuk. Ik was vaak op zoek naar halloween decoraties, maar kon hier haast nooit iets van vinden. En nu wel bij de Action. In Amerika zijn de winkels ook alweer begonnen met halloween decoraties te verkopen en daar gaat de Action goed in mee. Halloween is namelijk van 31 Oktober op 1 November. Maar zodra het herfst word, moeten er ook wel wat halloween decoraties tussen kunnen staan vind ik zo.

Valt het jouw ook op dat sinterklaas, kerst en halloween steeds vroeger in de winkels ligt? En wat vind jij daarvan?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?