Revolution Retro Luxe Lipkits

Van revolution makeup had ik al verschillende oogschaduws getest, maar nog nooit lipproducten. Daar moest maar eens verandering inkomen. En omdat ik toch al fan ben van liquid lipsticks besloot ik de retro luxe lip kits te proberen.


De eerste kleur die ik zag staan is de matte lip kit in de kleur grandee. Dit is een oudroze kleur. Persoonlijk zijn dat mijn meest favoriete lipkleuren. De verpakking vind ik er trouwens al luxe uitzien.
En dit zit er in het doosje. Een lipliner en een liquid lipstick. Wat mij al gelijk opvalt is dat de kleur van de liquid lipstick al verschilt met de kleur die de lipjes hebben op het doosje.
20180928_1226131559605542.jpg
Zo op het eerste gezicht lijken de lipliner en de liquid lipstick aardig overeen te komen qua kleur. De kleur lijkt nu meer lichtroze, meer een foute roze kleur. Ai, hoop maar dat de kleur in de swatch toch heel anders gaat zijn.
Toch al iets geruster, want als je de applicator eruit haalt zie je dat deze gelukkig het oudroze kleurtje is waar ik op hoopte. Zo zie je maar weer dat je nooit van de verpakking moet uitgaan, maar altijd van de swatch zelf. Het uiterlijk van de lipstick vind ik wel erg mooi, net als die van het potlood.
De foto is iets wazig, maar dit is wel de exacte kleur als de liquid lipstick is opgedroogd en helemaal mat is. Echt een kleur die ik heel mooi vind en zeker vaak ga dragen. Al valt mij wel op dat de lipliner lichter van kleur is dan de lipstick, wat ik toch wel jammer vind.
Metallic lippen zijn al weer een tijdje een trend en daarom besloot ik ook maar een liquid lipstick uit de metallic lijn te proberen.
Ik heb deze in een koper kleurtje met de naam We Rule. Ik heb al eerder zo'n kleurtje gehad, wel van een ander merk, in een lipgloss en die vond ik al erg mooi. Dus ik ben benieuwd of deze kleur mij ook goed zal bevallen. Het doosje ziet er ook weer mooi uit, net als de producten zelf.
Yep, een echte koper kleur. Nu nog hopen dat deze goed dekkend is. Wat dat is toch wat je tenslotte wil bij een liquid lipstick.
En yep! De liquid lipstick is perfect dekkend. Wel valt mij op dat de lipliner een paar tinten lichter is dan de lipstick, net als bij de vorige lipliner ook al zo was. Maar in ieder geval zijn beide liquid lipsticks perfect!
Beide Revolution Retro Luxe Lipkits vind ik erg mooi en ga ik zeker vaker gebruiken.
Prijs €6,95

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?