Eye- en lipliner stash

Een tijd geleden had ik mijn lipliners en eyeliners in een acryl ladekastje van de action zitten. Hier ergerde ik mij al een tijdje aan en daarom besloot ik mijn stash aan te passen. Kijk mee naar het resultaat!

Dit is het overzicht van de box waar ik nu mijn eyeliners en lipliners erin heb zitten. Hier heb ik tevens ook mijn liquid lipsticks van max & more inzitten.

De box heeft losse schuifjes, waardoor je de box heel makkelijk kan indelen. Echt ideaal vind ik dat. En het overzicht dat je er mee maakt is echt fantastisch. Zo heb ik nu alles ingedeeld per categorie en op kleur. Fantastisch gewoon, ik hou ervan als het ordelijk is.


Aan de linkerzijde heb ik de meer neutrale kleuren en roze kleuren gedaan.

Van links naar rechts.
De neutrale en nude lipliner. Daarnaast de meer roze en fellere roze liners. Dan de nude en bruine eyeliners en als laatste de meer roze en nude kleuren van de liquid lipsticks.


Aan de rechterzijde heb ik de fellere kleuren gedaan.

Van links naar rechts.
Als eerste de rode lipliners. Daarnaast de aparte kleuren lipliners zoals donker paars en goud. Dan de aparte en felle kleuren eyeliners en als laatste de rode liquid lipsticks.

Deze indeling vind ik echt zo ontzettend fijn werken en is heerlijl overzichtelijk. Deze boxen zijn trouwens te vinden bij de hobbyafdeling van bijv. de action



Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?