Tips voor budget donut knot tips


Een donut is een van mijn favoriet haarstijlen. Al mijn haaraccessoires heb ik in deze drie boxen opgeborgen. Ook mijn spulletjes voor het maken van donut knot te maken. Deze deel ik vandaag met jullie, waaronder een aantal budget tips.

Dit is de inhoud van de middelste box. Hierin heb ik al mijn spullen voor het maken van een donut knot. De buns, haarschuifjes, elastiekjes en mini elastiekjes.

Een aantal van deze producten zijn van Zenner en een aantal van kruidvat eigen merk.

Kruidvat heeft een eigen lijn van producten, de kruidvat hair essentials lijn. Deze is stukken goedkoper dan de basis producten van Zenner. En het mooie is dat je in deze verpakkingen van kruidvat ook nog eens veel meer krijgt. Dus je hebt meer voor minder geld, maar voor dezelfde kwaliteit.

Dus neem zeker eens een kijkje bij de hair essentials van kruidvat eigen merk als je op zoek bent naar haar spullen voor een betaalbare prijs.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?