Nieuwe agenda ( tip! )


Voor komend jaar heb ik alweer een nieuwe agenda gekocht. Altijd koop ik ruim van te voren een nieuwe agenda.

Dit is wel altijd zo handig met het inplannen e.d. En ook dit jaar kocht ik mijn agenda bij de action. De action is altijd lekker goedkoop met jaaragenda's. En waarom een dure agenda als je al een agenda hebt voor € 1.80 een goede koop als je het mij vraagt!

De agenda heeft tabbladen en een weekindeling. Een weekindeling vind ik zelf altijd het fijnst werken. De tabbladen hadden er van mij niet in hoeven te zitten, maar deze zijn er ook heel makkelijk uit te halen doordat ze een soort inkepingen hebben waardoor je ze ook op een andere plek in je agenda kan zetten.

Ook heb je in de agenda een jaaroverzicht van 2020 en alvast ook een van 2021.

De maandplanner vind ik zelf persoonlijk erg handig om budget dingen bij te houden. Zoals uitgaven e.d.


Er zit in deze agenda niet zo'n touwtje als om aan te geven waar je in de agenda bent, maar een liniaal. Deze kan je ook verplaatsen in de agenda, net als de tabbladen.


Dan heb je nog een paar pagina's voor websites en email adressen.

Dit deel is voor adressen.

En als laatst zijn er een aantal bladen voor notities te maken.

En dat is dan de complete agenda. Ziet er prima uit en lijkt ook op de agenda die ik voor 2019 had gekocht alleen dan een stuk kleiner. Maar werkt net zo goed. Dus mocht je nog opzoek zijn naar een jaaragenda voor 2020, neem dan zeker een kijkje bij de action.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?