Birthday Blog!


Op 27 November was ik jarig. Het thema van de versieringen was rozegoud, met goud en roze. Dit zijn echt mijn favoriete kleuren. Hoewel het toch dit jaar allemaal anders is dan we gewend zijn, was mijn verjaardag toch erg gezellig! Kijk mee naar de foto's die ik ervan maakte.

Van mijn ouders kreeg ik deze prachtige bos met bloemen. Rozen zijn mijn favoriete bloemen en ze zijn ook nog eens in het roze. Zo mooi en ruikt heerlijk!

Het boeket staat nog steeds erg mooi in de vaas en ruikt nog steeds even heerlijk!

Een aantal van de versieringen konden jullie al op de eerste foto zien. Naast deze versieringen had ik ook nog een aantal rosegouden ballonnen neergezet in de vorm van hartjes, rondjes en sterren.

Is toch wel altijd heel gezellig en sfeervol, verjaardagsversieringen. Tenminste, dit vind ik.

Yep. En ook cijferballonnen met erop hoe oud ik ben geworden, voor degenen die het zich aan het begin van deze post afvroegen. Ik ben dit jaar 33 jaar geworden.


Zo kreeg ik, naast een aantal verjaardagsappjes, ook een aantal verjaardagskaarten. Hoort eigenlijk toch wel gewoon bij een verjaardag. Voel je je toch altijd een beetje extra jarig.



Tja, en dan deze kaart. Wat zal ik erover zeggen. Niet dat de kaart er niet leuk uitziet. Dat niet. Maar het gaat meer over wat er in de kaart is. Nu zit het zo. Ik ben zelf op 27 November jarig, mijn moeder op 27 December. Maar wat is nu het geval. In deze kaart wordt mijn moeder gefeliciteerd, terwijl mijn moeder nog niet jarig is geweest. Toen ik deze kaart in de brievenbus zag liggen vond ik het eerst heel leuk. Toen zag ik mijn moeder haar naam op de envelop en vond ik het wat vreemd. En toen ik de kaart opende en deze las was ik toch wel teleurgesteld in degene die de kaart had gestuurd. Voelt toch net of je vergeten wordt op je eigen verjaardag. Tja, dat dus...


Een van de cadeaus die kreeg van mijn ouders was deze adventskalenders van NYX. Een adventskalender die ik al een aantal jaar graag wilde en dit jaar kreeg ik deze van mijn ouders voor mijn verjaardag.

De adventskalender is van zichzelf al echt prachtig. Sparkling all over the top. Echt prachtig vind ik dit.

En dit is de binnenzijde. Dit is toch gewoonweg prachtig. Dan moet je wel van sparkles en glitter houden zoals ik.

En ja, ik heb de adventskalender al helemaal opengemaakt. Eigenlijk moet je elke dag in December een vakje openmaken. Maar ik besloot deze in een keer open te maken. En dit is wat er in de adventskalender van NYX zit. Echt prachtige producten!

Ook kreeg ik nog deze set van een kersteditie. In de set zaten een bodymist, een douchegel en een bodylotion. De geur is echt heerlijk zoet en ruikt bijna hetzelfde als een roze suikerspin.

En dan kreeg ik ook nog deze eau de parfum. De geur is echt heerlijk. Zoet maar toch ook bloemig. En de flacon ziet er ook erg leuk uit, met de vorm van een tasje en de panterprint en roze pompon. Met een goede panterprint zit je altijd wel goed, vind ik.

Ook kreeg ik nog geld voor mijn verjaardag waar ik zelf ook nog wat andere spullen mee kocht. Hier heb ik alleen geen foto's van gemaakt.

Al met al was mijn verjaardag een erg leuke en gezellige dag!




Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?