Review Little Divas Lipgloss sets


Degenen die mij al een tijdje volgen, weten dat ik gek ben op lipproducten. Ik heb hier dan ook redelijk wat van in mijn make-up stash zitten. Maar waar ik absoluut geen fan van ben, zijn plakkende lipglosses. Bij het Kruidvat zag ik deze twee sets met lipgloss van het merk Little Divas liggen. En ik besloot deze te testen om te kijken of het wat is.

Deze sets liggen bij het Kruidvat in het schap voor 2.49 euro voor vier lipglosses per set. Dus dan ben ik toch wel benieuwd of deze goed zijn. Het valt onder de kindermake-up. Maar mijn ervaring is juist dat de goedkopere merken, waar soms ook deze make-up onder valt, juist heel fijne lipgloss hebben die totaal niet plakt. Bijv. het merk casuelle is er zo een. En ik vind lipgloss fijn, zolang het niet plakkerig is.

In de eerste set zitten de gekleurde lipglosses. Elke kleur heeft een eigen fruitje erop staan. De lipgloss ruikt heel lichtjes naar het fruitje dat erop staat. Mijn eerste reactie is dat ik verwachte dat deze lipgloss allemaal transparant met een lichte kleur zouden zijn, maar niets is minder waar.

De lipgloss bevat wel degelijk kleur en de roze en de rode hebben zelfs een heel goede pigment. de peachy en de witte zijn heel licht van kleur en een beetje parelmoer. Erg mooi en het fijne is dat deze lipgloss niet plakt!


In de tweede set zitten lipgloss met een glittertje erin. En tja, mocht je mij dus al een tijdje volgen, dan weet je ook dat ik gek ben op glitters. Glitters kunnen altijd wel, nou ja bijna altijd. In deze lipgloss zit dus een glittertje. Hiervan kon het niet anders dan dat deze transparant zijn met dus het glittertje erin.


En ja, alle lipgloss is transparant. Er is een licht kleurtje te zien en natuurlijk de glittertjes. Deze zijn alleen niet goed te zien op de foto. Maar deze zitten er dus echt in, maar zijn vrij subtiel en voel je niet zitten op je lippen. Wat erg fijn is. En ook deze lipgloss plakt niet.

Ik kan deze sets zeker aanraden, mocht je net als ik niet van plakkerige lipgloss houden.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?