Mijn make-up stash Februari 2021


Laatst liet ik jullie al in een video mijn make up stash zien. Nadat ik de video had gepost was ik toch nog niet tevreden met hoe mijn make up stash was ingedeeld. Dus deze is nu weer veranderd. En vandaag deel ik in deze post een update hoe het er nu uitziet.

In de eerste lade heb ik lipproducten zitten. Waaronder lipliners, lipbalms, liquid lipsticks en ook een aantal producten van NYX.

De tweede lade bevat ook nof lipproducten. Hier zitten de lipstick, lipglosses en nog een aantal liquid lipsticks in. Ook heb ik hierin de hartjes gedaan van i heart make up.

De derde lade zijn oogproducten en dan voornamelijk mascara's, eyeliners, mono oogschaduws, glitters en kleine paletten.

En dan heb ik in de vierde lade al mijn oogschaduwpaletten. Dit zijn er echt heel veel, net als de rest van mijn make up echt heel veel is. Dit wil ik dan ook eerst grootendeels op gaan maken voor ik weer wat nieuws koop.

En in de laatst lade zitten gezichtsproducten. Dit zijn bronzers, foundations en poeders, blushes en highlighters.

Dit is mijn complete make up stash. Uitgezonderd mijn everyday bakje dan. Ik ben zeer tevreden over hoe mijn make up stash op het moment is ingedeeld en ik denk dat ik het voorlopig zo laat.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?