Waarom ik een youtube pauze in heb gelast...


Een tijd geleden had ik een blogpauze ingelast hier op mijn blog. Dit omdat ik niet meer wist wat ik met mijn blog wilde doen. Nu sta ik op datzelfde punt met mijn youtube kanaal. En daarom heb ik besloten om een pauze in te lassen met mijn youtube kanaal. Maar hoe zit dit nu eigenlijk?

Ik ben blij dat ik nooit mijn blog heb gestopt, daar kan ik nu tenminste mijn ei kwijt. Maar ik sta nu op hetzelfde punt toen als nu met mijn youtube kanaal. Ik weet op het moment niet goed wat ik met mijn youtube kanaal aan moet.

 Video's maken heb ik altijd leuk gevonden om te doen, maar op het moment zie ik er het nut niet meer van in. Maar ik merk dat ik ook nu op het moment teveel gefocust ben op mijn youtube kanaal met het aantal vieuws en het krijgen van meer abonnees. Ik ben daar de laatste tijd zo op gefocust geweest dat ik het hele gedelte van filmen omdat ik het leuk vind, overschaduwt wordt hierdoor. Deels ook mijn eigen fout, dit weet ik. Maar er zitten ook persoonlijke redenen achter, deze hou ik echter liever privĂ©. In eerste instantie zou je moeten filmen, omdat je het leuk vind. En ik vind het ook oprecht leuk om te doen. Alleen op het moment vind ik het nutteloos en weet ik niet goed wat ik met mijn youtube kanaal aan moet. En ben gewoon het hele gevoel voor youtube kwijt op het moment.

En daarom heb ik dan ook besloten om afstand te nemen van youtube en een pauze in te lassen. Nu is deze pauze voor een maand. Maar op het moment kan ik nog niet zeggen of deze niet langer gaat duren dan een maand. Het moet voor mijn gevoel weer goed voelen om te filmen. En op het moment voelt het dat niet.

Op het moment ben ik veel bezig voor voorbereidingen voor hier op mijn blog, er komen dus binnenkort meer artikelen aan. Ook ben ik veel bezig met mijn tiktok en op instagram. Binnenkort wil ik ook beginnen met IGTV.

Nu kan ik nog niet zeggen hoe het verder gaat met mijn youtube kanaal. Maar de tijd zal het leren...

In ieder geval bedankt voor het lezen!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?