Mijn gezichtsmaskers stash 2021


Het is al best enige tijd geleden dat ik mijn gezichtmaskers stash heb laten zien. En met gezichtsmaskers bedoel ik de verzorgende producten. Niet de mondkapjes die je tegenwoordig op moet. Even om verwarring te voorkomen. Maar dus een stash update!
Ik heb mijn gezichtsmaskers al zo vaak van toilettasje naar bakje verwisseld, dat ik inmiddels er de tel van kwijt ben. Maar op dit moment zitten ze dus in deze hugo boss toilettas.

En zou ziet het er van bovenaf uit. Het is trouwens een erg fijne toilettas die open blijft staan door de metalen dingen in de bovenkant.

Als eerste de tools om ze zo maar te noemen. Een haarband die in de action adventkalender van 2019 zat met schattige oortjes. Altijd handig voor je haar naar achteren te houden. Dan een mixbakje, maatschepje en een aanbreng lepeltje. Deze kocht ik jaren geleden in een set bij het kruidvat. Deze set is volgens mij niet meer te koop, maar ik kan mij vergissen.

En dan de gezichtsmaskers. Een aantal mini's uit de adventkalenders van Douglas van 2020. En een peel off van nivea.

Dan een aantal losse zakjes. Favoriet van mij zijn doe van montagne jeunesse. En dan vooral het heat mask.

Deze zat ook in een adventkalender van de Douglas. En is zo'n undereye mask.

En als laatste deze koreaanse sheet mask van de action. Werken niet zo heel super fijn met mijn huid. Maar mijn vader kan er prima tegen. En ja, niets vreemds als een man ook een gezichtsmasker af en toe gebruikt.

Dit zijn op het moment al mijn gezichtsmaskers in mijn stash. Wat zijn jouw favorieten?



Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?