Mini parfums & Lip oils

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik iets van een stash update liet zien. Ik heb laatst weer het een en ander veranderd. Zo heb ik nu een acrylkastje staan met daarin een aantal mini parfums en lip oils. 

Dit zijn eigenlijk twee kastjes op elkaar. Elk kastje heeft twee lades. In de twee bovenste lades bewaar ik mini en reis parfums en in de onderste twee lipbalm en lipoils.

In het bovenste laatje heb ik reisflacons van verschillende parfums liggen. Deze zijn erg handig om mee te nemen in je tas bijv. Ook heb ik jn een hoekje van het laatje een klein rood boxje met daarin wat bijou oorbellen.
In het tweede laatje heb ik sample parfums. Deze kan je regelmatig gratis aanvragen via facebook en andere social media. 

In het derde laatje zitten lipoils en een aantal lipbalms die meer weghebben van een lipoil. Hier zitten o.a. essence, labello en Dr. PawPaw in.

In het vierde en laatste laatje zitten ook lipoils en een paar lipbalms van carmex. 

Dus weer een kleine update. Ik vind dit wel een erg fijn systeem, dus ik denk dat ik dit wel zo houd. Maar je weet natuurlijk nooit...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?