Favorieten Augustus 2011

Vandaag laat ik jullie mijn favorieten producten van de maand Augustus zien.
 Lees verder voor meer foto's.

Mijn favoriete lipproducten.
L'oreal glam shine in pure chrome, 2 lipsticks van catrice bordeaux kleurige is crispy crimson van een LE en de peachy kleurige lipstick heet 050 princess Peach.
Daarnaast een Labello Pure & naturel in melk en honing.
Vooraan ligt een Maybelline 24H Superstay in de kleur 150 Delicious Pink.

Aantal detail foto's van de lipproducten.

Mijn favoriete gezichtsproducten
Als dagcreme Olaz Regenerist (ik weet dat het een creme is voor de rijpere huid, maar ik vind het een hele fijne creme en werkt echt goed voor een vochtarme huid) en een Nivea Visage verzachtende tonic (heb ik al eens een review over geschreven).


 Overige favoriete producten
 Twee oogschaduwkwasten van de Hema die ik heel fijn vind werken.
De zwarte kan je goed gebruiken als blending kwast en voor in je crease en de zilvere is handig voor de binnenste ooghoek.
Echt twee aanraders om te kopen, want ze zijn goed in gebruik en zeker niet duur!

 Twee blushes in koele tinten.
De linker is van de LE van essence Ballerina Backstage en de linker van de Le Surfer Babe.
Maroussia eau de toilette.
Ik vind dit echt een heerlijk luchtje.
Het ruikt echt heel lekker naar warme geuren zoals hout en musk e.d.
Vooral lekker nu het weer wat frisser wordt.

Als laatst ook een echte aanrader, namelijk de oogschaduwbasis van Gosh.
Dit is een stick die je omhoog kan draaien, dus heel handig.
Je oogschaduw blijft echt heel goed zitten met deze basis van Gosh eronder

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?