Je make-up opbergen. Ideeen en tips van youtube.

Make up glitter plaatjes
      
Soms is er met het opbergen van make-up een probleem waar je altijd mee worstelt.
Te weinig ruimte en te veel make-up.
Lees verder voor handig tips van verschillende youtube filmpjes

Ikzelf heb mijn make-up in plastic mandjes en kleine glazen die je bij de Xenos kan kopen.
Deze mandjes staan weer in lades, zodat ik de make-up min of meer overzittelijk over de vijf lades kan verdelen.
Per lade heb ik mijn make-up ingedeeld.

Voorbeeld hoe ik het heb ingedeeld per lade (van boven naar beneden):
  1. Lipsticks, lipbalsems & lipstains
  2. Lipglosses (zowel in tube als in huls)
  3. Mascara, eyeliners, verschillende soorten oogschaduwbasis, losse poeders & mono oogschaduws
  4. Oogschaduwpallettes, duo's, quattro's & trio's
  5. Poeders, blushes, bronzers & highlighters.
Op youtbe kwam ik verschillende manieren om make-up op te bergen tegen toen ik daarvoor aan het zoeken was voor dit artikel.

Hieronder verschillende filmpjes die ik tegenkwam.



Even een tip tussendoor: dit kan je ook dan door wc-rolletjes op de zelfde manier doormidden te knippen en aan elkaar vast te nieten.
Zet deze vervolgens in een lade, doos, mandje of wat dan ook en je kan hier heel handig je lipglosses in doen.
Dit heb ikzelf ook gedaan en werkt echt heel fijn en het kost niet veel tijd om te maken.


Reacties

  1. zo een kar met lades gelijk in een filpje kan je dat ook hier in belgie kopen ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij de Ikea hebben ze ook dergelijke ladenkastjes op wieltjes, zoals bijv. de IkeaHelmer http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/40107872/#/20107873
      Ook zijn er nog andere handige ladeblokken bij de Ikea te verkrijgen waar wieltjes onderzitten en voor redelijke prijzen.
      Het kastje op het filmpje is voor zover ik weet alleen in amerika te verkrijgen en niet in belgie of nederland.
      Dus wellicht is het een idee om bij de ikea te kijken!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?