Review Nivea Visage Verzachtende Tonic

Bron: http://www.nivea.nl

Vandaag heb ik voor jullie een review over de nivea Visage verzachtende tonic.
Lees verder voor de beoordeling.



Wat belooft de verzachtende tonic ?
De verzachtende tonic reinigt op milde wijze de droge of gevoelige huid zonder ze uit te drogen. Zuivert en verwijdert mild onzuiverheden en make-upresten, waarbij de natuurlijike vochtbalans van de huid wordt bewaard. Resultaat: je huid is op milde wijze gezuiverd en gekalmeerd en voelt aangenaam zacht aan.

Wat vind ik ervan ?
Ik kan je vertellen dat de tonic doet wat er wordt belooft.
De tonic droogt mijn huid niet uit en na gebruik voelt mijn gezicht lekker zacht.
Dit komt ook doordat de tonic een alcoholvrije formule heeft, wat een pluspunt is, omdat alcohol namelijk de huid uitdroogt.
Ook zitten er amandel en calendula-oliën in die de huid verzachten.

De verpakking
De verpakking vindt ik er wel goed uitzien en gaat ook gemakkelijk open en lekt niet.
De tonic is roze van kleur wat er opzich wel leuk uitziet.

De geur
Ook is de geur niet al te aanwezig en ruikt wel lekker.
Je kan de geur vergelijken met een lichte rozengeur.
Zodra je de tonic gebruikt ruik je de geur, maar deze blijft niet lang hangen.

De prijs
De prijs is 4.99 Euro

Cijfer   8.5
Ik vind dit een hele fijne tonic, en heb er ook al weer een paar op voorraad gekocht mocht deze fles op zijn.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?