Review Essence colour & go nagellak


Vandaag een review over de essence colour & go nagellak.
Ze hebben veel leuke kleuren voor weinig geld.
Lees verder voor de review en meer foto's.
Essence heeft in totaal 56 verschillende kleuren van colour & go lijn in het assortiment.
Laatst zijn er met het vernieuwen van het assortiment een aantal mooie lakjes bij gekomen.
Deze zijn nu verkrijgbaar in de winkels met een essence schap.
Alleen niet alle winkels hebben alle kleuren, maar wel de winkels met een tweede essence schap.
Hier zijn wel alle kleuren verkrijgbaar.
En ik vind de kleuren echt de moeite waard.
De meeste kleuren lakken fijn en er zitten veel kleuren in het assortiment.
Voor ieder wat wils.
Ook voor de prijs hoef je het niet te laten.
Die is namelijk maar 1,29 voor 5 ml
Er zit misschien dan wel niet veel in een flesje maar voor de prijs hoef je het niet te laten.

Zelf heb ik er een redelijk groot aantal van, zoals je op de volgende foto's kan zien.
Een aantal kleuren zijn uit het assortiment, wat ik best wel jammer vindt maar er zijn mooie kleuren voor terug gekomen.
04 Space queen, 05 Sweet as candy, 42 Dress for a moment, 36 Enchanted fairy,
41 verry berry, 48 Meet me now!, 28 plum perfect, 72 Time for romance.

67 Make it golden, 32 Gold rush, 48 Absolutely stylish, 34 Walk of fame,
33 Just in case, 45 Date with the night.


09 Get the fever, 22 What do u think?, 27 Red-y to go.



53 You belong to me 52 Out of my mind, 38 Choose me, 01 11 vrienden (LE Let's go girls!), 78 Blue addicted, 43 Wher''s the party?.

02 Teamspirit (LE Let's go girls!), 56 Got a secret, 50 Irreplaceble,
57 Can't cheat on me, 35 Movie star.

51 Yellow Mellow, 39 Lime up, 18 Check me out.


Cijfer : 8,5

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?