Review Essence LE NATventURista

Essence heeft in de maand September De Limited Edition NATventURista in de schappen liggen.
De hele lijn heeft natuurlijke kleuren, zoals bruin, groen e.d.
Vandaag ga ik een aantal van de producten voor jullie reviewen.
Lees verder voor de review en de foto's.

Als eerste de lipbalm.
De lipbalm zit in een metalen blikje en heeft drie kleuren die heel natuurlijk zijn.
Ze zijn niet opvallend maar lekker neutraal.
Altijd wel handig want dit past bij elke ooglook.
Vind deze heel fijn, plakt niet en geeft een lichte glans en lichte kleur af.
Alleen een nadeel is dat het in een blikje zit waardoor het iets minder hygienisch is omdat je er elke keer met je vinger in moet.
Maar voor de rest is het een fijne lipbalm.
 Swatches van de kleuren.
Zoals je kan zien zijn ze heel neutraal.

Ook zitten er in de LE gel eyeliners.
Ik heb ze in mosgroen en goudbruinig.

Zoals je kan zien op de foto zijn het zachte gel eyeliners, dus je moet wel voorzichtig met je kwastje erin gaan.


De gel eyeliners hebben een mooie glans en zijn goed gepigmenteerd.
Gel eyeliners heeft essence ook in het vaste assortiment zitten, maar volgens mij zijn deze alleen verkrijgbaar bij winkels met een extra schap.
Ik vind dit echt fijn gel eyeliners en denk dat ik ook nog voor een aantal andere kleuren ga kijken.
 Ook hebben ze een blush stain in de LE gedaan.
Deze werkt heel fijn doordat het een stick is en je de blush heel gemakkelijk met je voingers kan uitsmeren.
Ook is de kleur heel makkelijk op te bouwen van heel licht naar meer zichtbaar.
Ook heeft de blush een extra beschermkapje wat er voor zorgt dat de blush stain niet uitdroogt.
Heel erg goed over nagedacht!
 Mooie lichte roze kleur en makkelijk te blenden.

Over de producten die ik heb ben ik zeer tevreden en van mij zou de blush stain zeker in het vaste assortiment mogen met meer verschillende kleuren.

Echt een toppertje deze LE!!

Deze LE is tijdelijk verkrijgbaar dus als je er nog iets van wil kopen, wees er dan snel bij want op=op .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?