Review Gosh effect powders

Over de Gosh Effect powders kan ik heel kort wezen.
Ik vind ze namelijk echt geweldig.
De effect powders hebben een mooie kleur, zijn zeer goed gepigmenteerd en glitteren ovendien ook heel erg mooi.
Per effect powder verschilt de glitter, maar ik vind de kleuren die ik heb allemaal even mooi en draagbaar.
Ook zijn ze heel leuk voor de feestdagen, al is dit nog wel ver weg.
Natuurlijk kun je ze nu ook gewoon gebruiken.

De kleuren die ik heb:
Bovenste rij: 04 Pinkie, Sunstone & 09 Holographic Silver
Onderste rij: 14 Fox, 08 Aquatic, Applejam, BlueBell, Butterfly & kiwi.

Zoals je ziet hebben sommige effect powders wel een nummer en andere niet.
Dit komt omdat die met de nummers nog van de oude kleurenlijn zijn.
Maar dat maakt ze niet minder mooi.
Zeker de moeite waard !

Nog een paar swatch foto's ( ik wilde eigelijk de swatches in een filmpje laten zien, maar omdat die maar niet wil uploaden heb ik maar geprobeerd zo goed mogelijke foto's te maken)

Zonder licht erop.
De pigmentatie is goed te zien.



Op de drie andere foto's heb ik geprobeerd de glitters zo goed mogelijk te laten zien.
Het was op het filmpje duidelijker te zien maar helaas kan ik die niet uploaden.
Erg jammer is het wel, maar het is eenmaal niet anders.
De efect powders zijn wel zeer prijzig, namelijk zo rond de 7 euro, maar ze zijn ook wel te vinden in de kortingbak en dan heb je ze al voor rond de 3 euro.

Cijfer: 10!



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?