Review Gosh lipsticks

Al enige tijd geleden heb ik 4 verschillende kleuren Gosh Velvet Touch Lipstick gekocht.
Het lipstick assortiment van Gosh heeft verschillende mooie kleuren in het assortiment, waar ik er 4 van uitgekozen had.
En ik kan eerlijk zeggen dat het mooie kleuren zijn.
Lees verder voor de review en foto's.

De lipsticks van Gosh zitten een matte zwarte huls met in het midden een glanzend draaistuk waar Gosh opstaat.
Dit vind ik er echt mooi en chique uit zien .
Deze huls is ook veel steviger dan de lipsticks die in een plastic huls zitten.

Op de onderkant van de lipstick staat op een stickertje in de kleur van de lipstick.
Hier staan de naam van de lipstick op en het kleurnummer.
Ik heb de kleuren:
43 Tropical Pink (een felroze kleur met een koele ondertoon)
66 Bourgogne (een paarsachtige kleur met lichte shimmer erin)
82 Exotic (een peachyoranje kleur, best wel een felle kleur)
134 Darling (dit is een lichte nudekleur, deze is precies de goed nude lipstick voor mij)

Van links naar rechts:
43 Tropical Pink
66 Bourgogne
82 Exotic
134 Darling

Nog een aantal swatshes waaraan je duidelijk kan zien dat de lipstick goed gepigmenteerd is en ook lang op je lippen blijft zitten.



De prijs is 6.49
Wel wat duur, maar deze lipstick is zijn geld zeker meer dan waard.
Cijfer: 9

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?