Shoplog

Vandaag weer eens een shoplog.
De spulletjes die ik in deze shoplog laat zien heb ik al een tijdje geleden gekocht, maar ik ben er pas vandaag aan toe gekomen om deze aan jullie te laten zien.
Ook heb ik nog twee shirtjes gekocht alleen staan deze niet op de eerste foto.
Lees verder voor de foto's van mijn shoplog!


Ik begin met de make-up spulletjes.
Drie nieuwe imagine plate's van essence.
De linker plate zat in een setje met een stempel en schrapertje.
De andere twee plate's heb ik los gekocht.
De rechter bedekt de hel nagel, wat best een leuk effect geeft.
 Ook kocht ik nog wat lipproducten, namelijk de royal jelly lipserum, de essence Colour chanching lipgloss en twee lipsticks van de zwarte lijn van de Hema in de nummers 65 en 02.
Deze hebben echt een hele goede dekking, pigmentatie en blijven ook nog eens lang zitten.
Vijf nieuwe nail-art stripers.
Deze hebben een heel dun kwastje, zoals je kan zien op de volgende foto en zijn echt heel fijn voor nail-art.


Drie nieuwe glitterlakjes
Deze zijn op zichzelf al heel mooi, maar ze zijn ook heel mooi over een ander lakje heen.

Ook heb ik nog bij de Bristol twee leuke shirtjes gekocht.

Dit sweatshirt vind ik echt de leukste van de twee die ik gekocht heb.
Het is een lekker lang shirt en starks voor in de winter lekker warm.
Dus laat de kou maar komen!!


Dit shirt vind ik er ook mooi uitzien, vooral omdat er rozen en glimsteentjes opzitten.
Rozen zijn echt mijn favoriete bloemen en wie houdt er nou niet van glimmertjes?
Ik wel!!

Dit was mijn shoplog voor vandaag en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en lezen!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?