Lush kerstproducten reviews

Ik vertelde je al over de heerlijke kerstcollectie van Lush en ik heb 2 producten van de collectie om te reviewen!
Ik heb een Bath Ballastic en een Cleanser.
Lees verder als je de reviews wilt lezen en foto’s wilt zien!








Dit zijn de producten die ik voor jullie ga reviewen!






Als eerste de So White Bath Ballistic.



So White Bath Ballistic
(€2.95 per stuk, veganistisch)
Onze moeders leerde ons geen appels aan te nemen van vreemde vrouwen, maar voor So White maken we een uitzondering. Deze schitterende Bath Ballistic laat een schuimige deken van bubbels achter, wit als sneeuw. Bergamot en neroli olie geven je meer zelfvertrouwen en helpen het hoofd koel te houden in stressvolle tijden. Precies wat we nodig hebben!

De Bath Ballistics zijn bruisballen voor in bad.
De So White Bath Ballistic vind ik echt heerlijk ruiken, echt een lekkere kerstgeur.
Alleen kan ik deze jammer genoeg niet uittesten, omdat ik geen bad heb.
Maar dat is geen probleem, want als ik de Bath Ballistic op mijn bureau neerleg, ruikt mijn kamer echt heerlijk!

 Tenslotte heb ik ook nog een cleanser:Buche de Noel.

Buche de Noel
(€9,25 - 100 g, veganistisch)
Wat is er zachter dan de huid van deen pasgeboren baby? Deze reiniger is gemaakt van porseleinklei, amandelen, mandarijnen, stimulerende brandy en een vleugje cranberries. Samen zorgen ze voor een huidje als die van een kerstkindeke. Halleluja.

Ook deze cleanser ruikt weer erg lekker.
Zodra je de verpakking opdoet ruik je het al, maar onder de douche ruikt het nog veel lekkerder.
Heel de douche gaat er heerlijk door ruiken!
Als je je gezicht ermee gaat wassen, scrubt het je huid licht en als je het afspoelt en je gezicht afdroogt voelt je huid heerlijk zacht aan.
De geur ruik je nog lichtjes op je gezicht.
Echt een hele fijne cleanser waar je maar weinig van nodig hebt.

Beiden producten zijn echte aanraders!

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?