Essence LE vampire's Love producten review

Vandaag heb ik voor jullie een review over de LE Vampire's Love van Essence.
Deze Trendeditie is nu te koop in de winkel, maar wees er snel bij want op = op!
En ik kan je zeggen dat de producten echt de moeite waard zijn!
Lees verder voor de review en de foto's.


Als eerste het eye shadow pallette.
Het doosje ziet er mooi uit met het zwart en de zilverkleurige letters.

Als je het doosje opendoet zit er in de deksel een spiegel die groot genoeg is om goed te kunnen gebruiken.
In het doosjes zitten 6 oogschaduw kleurtjes en een applicator met een spons zijde en een kwastzijde.
Alleen gebruik ik zelf deze applicator niet, omdat ik het fijner vind om met mijn eigen kwasten te werken.


 Zoals je kan zien op de foto's hebben alle kleurtjes een mooie glitter.
Ook zijn de kleuren goed gepigmenteerd zoals je op de onderste foto kan zien.
 Swatches van de oogschaduws.

Ook heb ik de volumizing lash powder.
 De volumizing lash powder komt in een klein draaipotje met een mascara borsteltje erbij.
Op de achterkant van het papiertje staat precies hoe je het moet gebruiken.
Heel handig!

Het borsteltje is een klein mascara borsteltje waarmee je de volumizing lash powder op moet brengen.

 Het zijn allemaal kleine vezeltjes die je met het borsteltje tussen twee laagjes mascara aan moet brengen.
Pas wel goed op dat tijdens het aanbrengen de vezeltjes niet in je ogen terecht komen!!
Het verlengt de wimpers wel, maar dit is opzich ook te doen met een extra laagje mascara.

Vervolgens de higlighter.

 De highlighter zit in een simpel rond plastic doosje.
Het doosje sluit goed, waardoor je het makkelijk mee zou kunnen nemen in je tas.


 De hihglighter heeft gouden shimmers en is mooi natuurlijk en niet erg glimmend.
Je zou de poeder dus ook best over je hele gezicht kunnen gebruiken.



Op de bovenste foto's is heel goed de mooie shimmer te zien die in deze poeder zit.


Tenslotte heb ik ook nog een aantal nagellakjes.
04 The dawn is broken ( een grijze nagellak met daarin zilveren en zwarte glitters)
01 Gold old buffy ( zwart met gouden glitters)
02 Into the dark ( donkerblauw met zilveren glitters)
05 Hunt me if you can ( zwart met zilveren glitters)

Alle kleuren dekken goed en zijn op de nagel dezelfde kleur als in het flesje.
Je kan prima een laagje doen, maar twee vind ik altijd net wat mooier.
En ze drogen ook snel, altijd wel een pluspunt.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?