Mijn Stash - Verzorgingsproducten


Mijn Stash - Verzorgingsproducten
Vandaag in het Mijn Stash artikel ga ik jullie mijn verzorgingsproducten laten zien.
Lees verder voor de foto's.



Zoals jullie ook al konden zien in het artikel over mijn make-up stash, berg ik mijn make-up producten op in de lades van deze kast.
Achter het deurtje heb ik mijn verzorgingsproducten opgebrorgen staan, waar ik nu meer van ga laten zien.
Ik heb mijn producten in mandjes gedaan en vind het er best overzichtelijk uitzien.
Ook heb ik de producten per mandjes opgedeeld.

Op de eerste plank heb ik mijn mini's, Lush producten en bodyproducten staan.
In dit kleine oranje mandje heb ik al mijn mini's en samples zitten, o.a. van Ahava en nivea.
In het linker blauwe mandje heb ik mijn Lush producten zitten.

In het rechter blauwe mandje heb ik al mijn bodyproducten zitten, zoals bodybutters en bodylotions.
Op de middelste plank heb ik producten staan die ik op voorraad heb.
Links ligt een pakje met neusstrips.
In het roze 'voorraad' mandje heb ik alle reiningsproducten zitten.

In het blauwe ' voorraad' mandje heb ik verschillende dingen zoals dagcreme en deodorant.
Onderin heb ik een grote mand staan met daarin mijn haarspulletjes.









Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?