Elizabeth Arden oogschaduwpallet




Naast de geuren van Elizabeth Arden zijn er ook verschillende make-up producten te koop.
Ik heb een aantal van de make-up producten en ik ga voor jullie het pallet van Elizabeth Arden reviewen.

 Het pallet is zwart met matgoud en de letters hebben een glanzende goudkleur.
Dit geeft het pallet een chique uitstraling en ik vind het er ook mooi uitzien.
Staat ook heel mooi in mijn stash!
 Als je het pallet opdoet heb je in de deksel een redelijk grote spiegel die best wel te gebruiken valt.
Erg fijn als je het pallet wilt meenemen en geen losse spiegel bij je hebt.
Over de oogschaduws en blushs zit een doorzichtig plastic vel met daarop de namen.
Dit oogt weer wat goedkoper, maar is wel praktisch, omdat je op deze manier duidelijk kan zien hoe welke kleur heet.
 Hier zie je duidelijk de namen van elke kleur staan.
En ik moet wel zeggen; de namen zijn goed gekozen, want de naam komt goed overeen met de kleur.
 Hier hoe het pallet eruit ziet zonder het plastic velletje erop.
Erg mooi vind ik dit zelf, met name omdat de kleuren mooi er uitzien met de omranding van het matte zwart.
Wederom weer een chique uitstraling.
 De eerste rij:
Wheat, Pink Petal, Golden, Apricot, Silvery Brown en Silver.
Hier heb ik de kleuren droog aangebracht, dus zonder basis.
De pigment is redelijk, wel mooi voor een natuurlijke look.

 De tweede rij:
Teak, Jewel, Shadow, Brown, Teal en Golden.
Deze kleuren zijn de donkere kleuren van het pallet en eigenlijk ook gelijk het meeste gepigmenteerd van alle kleuren.
Ook deze zijn droog aangebracht zonder basis.
 Maar wanneer je de kleuren nat aanbrengt lijken de kleuren ineens veel beter gepigmenteerd te zijn.
Ook zien de kleuren er een stuk mooier uit vind ik.
Ook zitten er in dit pallet twee blush kleuren die best goed te combineren zijn met de oogschaduw kleuren.
De blush heeft een veel beter pigment dan de oogschaduw.
Wees wel voorzichtige met opbrengen, want omdat de blush zo gepigmenteerd is kan het al snel te veel worden.

Ik heb dit pallet gekocht in een set met nog andere Elizabeth Arden producten dus ik weet niet wat de prijs is voor het pallet alleen.
Maar ik kan wel vertellen dat het best prijzig is.


Reacties

  1. Het zijn goed gepigmenteerde kleuren, maar het zal inderdaad niet erg goedkoop zijn

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?