Etos Max Volume Hypo Allergeen mascara

Etos heeft sinds 28 November een nieuwe mascara.
Namelijk de Max Volume Hypo Allergeen mascara.
Dit is een mascara speciaal voor gevoelige ogen en lensdragers.
Lees verder voor meer informatie over de mascara en of de mascara ook daadwerkelijk goed werkt bij gevoelige ogen.



 De Etos Max Volume Hypo Allergeen mascara heeft een witte verpakking en zilveren opdruk.
Dit vind ik een moderne en chique uitstraling geven aan de mascara.
Echt een pluspunt!
Vaak zie je in de winkel alleen de standaard kleuren zoals zwart, blauw e.d voor de verpakkingen.
Verder is de verpakking even groot als de meeste mascara's.

 Op de mascara staat duidelijk aangegeven dat dit een Hypo Allergeen mascara is, dus voor gevoelige ogen en ook voor lensdragers
 Op de ander zijde staat een soort korte beschrijving over de mascara.
Ook staat erbij dat de mascara volume geeft en de wimpers goed separeert.
Dus dat de wimperhaartjes goed van elkaar gescheiden worden.
 Op de dop zit een stickertje dat aangeeft welke kleur de mascara heeft.
De mascara die ik heb is de zwarte variant, er is namelijk ook nog een bruine variant van deze mascara.
De kleur die de mascara heeft wordt aangegeven met een letter.
De Z voor zwart en de B voor bruin.
Soms heb ik weleens dat ik een bruine mascara koop, terwijl ik eigenlijk een zwarte mascara wil.
En dan is dit wel een heel handige manier om aan te geven welke kleur de mascara is.
Heel handig.
 Het borsteltje heeft een soort van haartjes.
Deze brengt de mascara goed aan en werkt erg fijn.

Ook heeft de mascara geen klontjes bij het aanbrengen van de mascara.
Weer een pluspunt, want klontjes in je wimpers van de mascara vind ik echt niet bepaald mooi.
Maar daar heb je echt geen last van bij deze mascara!

Nu de foto´s waarbij ik de mascara op mijn wimpers heb.

 De mascara beloofde volume te geven en de wimpers goed van elkaar te scheiden.
En ik kan je vertellen dat de mascara dit ook echt doet!

De mascara geeft mijn wimpers meer volume en ook zijn mijn wimpers mooi van elkaar gescheiden.
Ook heeft de mascara ook een mooie zwarte kleur.

En ook vind ik het heel fijn dat deze mascara voor gevoelige ogen is, omdat ik bij sommige andere mascara's nog weleens last krijg van jeukende ogen.
Maar daar heb ik bij deze mascara totaal geen last van.

De mascara kost € 3.99 en is er in de kleuren zwart en bruin.
Deze mascara is een echte aanrader!

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

  1. Ziet er mooi uit! Ik geloof dat een paar jaar geleden een mascara van Etos ook was verkozen tot de beste mascara van het jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb altijd de mascara van de Etos (waterproofversie in bruin, nu de long lash versie). Hele fijne mascara voor een zacht prijsje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?