Outfit en ooglook voor 1e kerstdag






Aangezien het komende Zondag alweer 1e kerstdag is, laat ik jullie vandaag mijn outfit en ooglook zien voor 1e kerstdag.
In plaats van de goud en zilver tinten heb ik voor 1e kerstdag voor een andere kleur gekozen.





De outfit

Voor 1e kerstdag heb ik gekozen voor een outfit in donkerblauw met zwart.
Het shirt dat ik onder het zwarte jasje draag is een donkerblauw top met over de hele voorkant donkerblauwe palletten.
Dit ziet er erg mooi uit wanneer er licht opvalt.
Zoals je kan zien glimt het heel goed.
Het jasje is eigenlijk vrij basic, gewoon zwart.
Wel heeft het leuke pofmouwen en een aparte voorkant.
Hier een close-up van de pofmouwen en de voorkant van het jasje.
En deze ketting draag ik bij de outfit.
Een ketting die net boven de hals van de top valt.
Deze ketting vind ik er erg goed bij passen met de blauwe en donkerblauwe haast zwarte kralen.
Ook is de ketting niet te opvallend.
En zo ziet dan de outfit er compleet uit met de ketting erbij.
Vind dit wel een mooie outfit voor 1e kerstdag, want het is mooi glimmend en glinsterend, maar toch ook weer netjes door het zwarte jasje.

Oja en wat ik nog vergat te noemen, bij deze outfit draag ik gewoon een simpele en basic zwarte broek.
Een close-up van de outfit waarop de palletten, het jasje en de ketting goed te zien zijn.

En tenslotte nog de ooglook die ik bij deze outfit draag.


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?