Essence Get BIG Lashes volume boost waterproof mascara

 In Februari komt Essence met een nieuwe Trendeditie.
Namelijk 'Get Big Lashes'.
Ik ga vandaag voor jullie de Volume boost waterproof mascara reviewen.


 De mascara heeft een donkerblauwe verpakking met en de letters in zwart en roze letters.
Ik vind dit een leuk effect geven en dit ziet er ook niet zo standaard uit als bij de meeste mascara's.
 Het borsteltje van deze mascara is redelijk groot en heeft een borsteltje van haartjes.
Deze mascara is waterproof en blijft echt de hele dag goed zitten.
 Ook heeft de mascara geen vervelende geur, je ruikt eigelijk bijna niets.
Erg fijn vind ik dat altijd als een mascara geen sterke of erg aanwezige geur heeft.
De mascara geeft mijn wimpers een mooi volume en zorgt ook voor een mooie krul.
Ook zijn mijn wimpers goed gescheiden en zijn er absoluut geen klontjes.
Een erg fijne mascara en een echte aanrader!

Prijs: 2.49 euro

De trendeditie 'Get BIG! Lashes' is vanaf Februari bij het Kruidvat te koop.
In de lente/zomer worden deze mascara's toegevoegd aan het vaste assortiment!



Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?