La femme oogschaduwpallet groen

 Een merk dat je niet in de winkel zal tegenkomen is het merk La femme.
Ik heb van dit merk een aantal oogschaduw palletten gekocht op de markt.
En vandaag de review over het groene palletje.


In het doosje zitten 5 oogschaduwkleuren.
Twee ervan zijn highlighters.
Twee groene kleuren en een bruin tint.
De pans zijn groot genoeg om er met een oogschaduw kwast in te kunnen.
 De pigmentatie van de oogschaduws is gewoon perfect!!
Mooie kleuren en blijven lang zitten en met een oogschaduwbasis eronder zijn de kleuren nog mooier!
Zoals je kan zien zijn de eerste twee kleuren highlighter.
Soms heb je wel dat highlighters ook amper glans en pigment hebben, maar zelfs deze hebben een goede glans en piment!
 Als je de oogschaduws omhoogklapt, zie je een spiegeltje en blushes en bronzers.
 Er zitten twee blushes en twee bronzers in.
Ook een kleine oogschaduwapplicator, maar ik gebruik zelf liever mijn kwasten.
Het is alleen wel erg jammer dat de pans zo klein zijn, want je kan niet goed de kleuren oppakken met een blushkwast.
Erg jammer.
Het had beter geweest als er bijv. een enkele blush kleur in had gezeten die de dan de grote van de onderkant helemaal had.
Een gemiste kans vind ik dit, omdat ik nu eigelijk deze blushes niet gebruik omdat het niet handig werkt.
 Wel is de pigment goed, maar dat is dan ook het enige pluspuntje van de blushes en de bronzer.
Echt jammer dat de pans maar zo klein zijn.
De bronzers zijn voor mij echt te donker, maar nog wel te gebruiken als oogschaduw!
Hier nog even alle kleurtjes bij elkaar.

Ik heb dit palletje op de markt gekocht voor maar 1 euro!
Dus voor deze kwaliteit echt een hele goede koop!

Reacties

  1. Ik had dit palette in de winkel zien liggen (er zijn winkels die ze in het vaste assortiment hebben zoals de Big Bazar en ook wat winkels die ze af en toe hebben), ik had niet verwacht dat de pigmentatie zo goed was. Het is inderdaad wel zonde van de pans, daar kom je met een fatsoenlijke kwast niet goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?