Nivea creme valentijnsblik

 Zoals jullie al in het persbericht over Nivea hebben kunnen lezen, komt Nivea dit jaar met een speciaal valentijnsedite van de creme in de blauwe blikken.
Ik heb voor jullie een van de blikken die ik graag aan jullie laat zien en wat ik er van vindt.



 Laat ik eerst zeggen dat ik het er echt heel leuk uit vind zien.
Ik vind dat dit de blauwe nivea blikken echt leuker maakt!
 Op de rand zitten naast de tekst ook kleine hartjes.
Erg leuk en past natuurlijk ook goed bij het valentijnsthema!
Een close-up van de figuurtjes.

 De ingrediënten.
 De creme die in het blik zit is hetzelfde als bij de 'standaard' blauwe blikken.
Ik vind de creme in deze blikken altijd erg lekker ruiken!
Ik kan niet precies zeggen waar het naar ruikt, maar in elk geval lekker fris.
Dat vind ik altijd wel lekker en fijn aan een creme, een frisse geur, heerlijk!
 Zoals je op de foto kan zien is het een witte wat dikkige creme.

De creme smeert goed uit en maakt je huid heerlijk zacht.
Ik gebruik zelf deze creme altijd als ik droge of schrale huid heb.
Naderhand is mijn huid dan weer heerlijk zacht.

Echt een aanrader!!

De consumentenadviesprijs van het NIVEA Valentijn Crème Blik (150ml) is: € 2,59. 

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?