Schaam jij je voor je make-up?

 

Ik wilde het vandaag eens hebben over je cosmeticacollectie. Heb je een verzameling die een beetje uit de hand loopt?
En schaam je je daar soms voor?


Make-up is voor mij mijn hobby.
Maar ook een passie!
Ik word er blij van en vind het heerlijk om make-up te kopen, maar vooral het te gebruiken, te fotograferen, te filmen, er over te schrijven, het te testen.
Ik geniet er echt van, het is iets wat ik gewoon heel erg leuk vind.

Ik heb redelijk wat cosmetica.
Dat heb ik natuurlijk helemaal niet nodig, maar ik houd er van.
Ik heb een, vind ikzelf, redelijk aantal producten in mijn stash.
Ik heb het allemaal niet geteld, maar zelf vind ik het nog best wel gaan.

Eigenlijk hoef ik mezelf niet te verantwoorden.
Iedereen die ik ken weet hoe gek ik ben op make-up, ik ben er zo ongeveer full time mee bezig, hier op mijn site.

Een ander spaart en is gek op modeltreinen (of kookboeken, of pannensets, of beeldjes), ik ben gek op make-up.

Krijg jij wel eens opmerkingen over je cosmetica verzameling?
Negatief? Positief?
En hoe reageer je daarop?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?