Picture Moments Februari



Het is alweer tijd voor de Picture Moments van Februari.
Kijk mee naar een aantal van de foto's die ik in Februari heb gemaakt.





 Nieuw achtergrondje bij mijn Gmail en een hoop persberichten!
Fijne maskertjes van Montagne Jeunesse, vooral de sauna maskers vind ik erg fijn!
Dacht dat de zakjes waarop staat Hot masque ook warm werden, maar ze blijven gewoon koud.
Wel misleidend!


Een paar foto's van Wibi.
Hier was hij wel erg nieuwsgierig! :-))

Gaat er als een echt fotomodel voor zitten.
SNEEUW !
Een heleboel duiven!
Word steeds witter!

Witter dan wit!
Mooie roze/blauwe lucht!
Chippies!
Chips van de natuurwinkel.
Smaakt best wel lekker, naar zoete aardappel!
Zien er vreemd uit, maar zijn wel lekker
Erg mooie foto!

De zon gaat net onder!
Mooi bloemstukje bij mijn opa en oma.


Foto's van mijn opa's aquarium.
Ziet er altijd mooi uit vindt ik!



Ook mijn opa en oma hebben een parkiet.
Dit is Koko.


Mijn vader zijn diner.
Aardappels met spruiten en bonenschotel.
JAK! vind dit er echt niet lekker uitzien!
En dit aten mijn moeder en ik.
Aardappels met spruitjes, sla met tomaat en spekjes.
Ziet er stukken beter uit en is ook lekkerder vind ik.
Nog meer sneeuwfoto's.


Lekkere citroensnoepjes.
Ben echt gek op citroen!
Hier ben ik pasta saus aan het maken.
Hier nog zonder tomatensaus erin, ziet er zo ook al goed uit.

Hier met tomatensaus.


Mijn bakjes voor te reviewen producten.


Lekker zonnige dag!
Kat van de buren maakt even een ommetje! :-)
Liplook: roze stain met een beetje zwarte lipgloss erover, vind het er best wel leuk uitzien.

Nog meer zonnige foto's.
Vind dit echt veel beter dan de sneeuw!

Abrikoos/citroen snoepjes, jammie.

Duifjes in de zon.

Geitenyoghurt met lijnzaad.


Een schattig musje!



Andere bureaublad achtergrond, vind deze wel leuk!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?