Doorgaan naar hoofdcontent

Valentijnsdag tips

Valentijn glitter plaatjes


Omdat het binnenkort valentijnsdag is heb ik vandaag voor jullie een aantal leuke tips voor valentijn!



  1. Misschien cliche, maar verras hem of haar met een ontbijtje.
  2. Ga samen gezellig in een restaurant eten, klinkt misschien duur maar dat hoeft niet.
    Of kook zelf een lekker diner!
    Valentijn glitter plaatjes
  3. Als cadeau zou je kunnen denken aan de favoriete parfum van de persoon, een mooi sieraad of een mooi boeket.
  4. Ga samen ergens naartoe, bijvoorbeeld de bioscoop, maak een boswandeling of op het strand.
    Valentijn glitter plaatjes
  5. Stuur een leuke kaart, ook erg leuk om de kaart zelf te maken.
  6. Als je al een tijdje trouwplannen hebt, maar het er telkens niet van komt.
    vraag je partner dan op deze dag ten huwelijk!
    Met een fles campagne, mooie bloemen, kaarsen e.d.
Valentijn glitter plaatjes

Reacties

Populaire berichten van deze blog

10 redenen waarom de zomer leuk is...

Vandaag is het officieel zomer! Als ik heel eerlijk ben is dit niet een van mijn favoriete seizoenen, eigenlijk mijn minst favoriete seizoen. De meeste van jullie zullen dit vreemd vinden, maar ik vind de zomer toch echt veel te warm. Ik heb liever de herfst en de winter. Alhoewel de lente ook wel fijn is. Maar waarom maak ik dan dit artikel? Omdat er toch ook wel leuke kanten aan de zomer zijn, afgezien van de hitte. Mijn 10 redenen waarom de zomer leuk is!

Catrice Kaviar Gauche

Een jaar geleden kwam voor het eerste een Catrice Kaviar Gauche limited edition in de schappen te liggen, wat echt een groot succes was. En nu gaat Catrice daar mee verder onder dezelfde naam, maar met een hele andere collectie.