Mijn nagellakstash op foto's

 Vandaag ga ik jullie mijn nagellakstash laten zien.
Ik heb hier al eerder een artikel over gemaakt, maar nu laat ik de lakjes per merk zien.
En heb ik alle flesjes op de foto gezet, was best nog een hoop werk!
Maar zo kom ik ook nog eens lakjes tegen waarvan ik eigenlijk niet eens meer wist dat ik die kleuren nog had :-)
Bereid je vast voor op een hele hoop foto's!


 Mini's en een fullsize van Claire's

 Casuelle

 NYC
 Trind, de vier nieuwe lente kleurtjes en 2 die in het vaste assortiment zitten.

 Professional Cosmetics

 Paris Memoires
 Maybelline Express finish
 Maybelline Forever strong & MaxFactor
 L'oreal
 Alle lakjes van Gosh


 Alle lakjes van Catrice




 Alle lakjes van Essence (en dat zijn er ook best wel veel!)













 Hema, Jip&Janneke en DA
 2B, Miss Sporty en DA

Dan mijn nailart lakjes
 Essence en Paris Memoires
 Essence, Claire's en Colorama
 Essence
 Essence nail art stripers

Topcoats
 Essence, Catrice en Trind

Basecoats
 Trind, Gosh, Hema en Trind

Cracking lakjes
 Impuls, La Femme en Essence
Impuls, Miss Sporty en Essence

Dit zijn al mijn nagellakjes.
Nu ik het allemaal op de foto heb, zie je pas echt goed hoeveel het er eigenlijk zijn.
Want in de lades lijkt het toch wel altijd minder dan wanneer ik het nu op de foto's zie.

Ik vind het altijd wel leuk om verschillende kleurtjes te hebben en leuke nailart dingen.
Oja, ik zie nu trouwens dat ik de stempelplaatjes en de nail art stickertjes ben vergeten op de foto te zetten ;-)

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?