Nieuwe lipproducten van Catrice

Vandaag laat ik jullie twee nieuwe lipproducten zien die in het vernieuwde assortiment van Catrice zijn gekomen.
Namelijk een ultimate shine lipstick en een colour show lipgloss.


 Een van de prodcuten die in het vernieuwde assortiment van Catrice zijn gekomen, zijn de nieuwe Ultimate Shine lipstick kleuren.
 Ik heb van de nieuwe kleuren de kleur 210 Kiss Kiss Hibikiss
 Kiss Kiss Hibiskiss is een mooie, diepe, roze kleur lipstick.
Die een best wel felle kleur heeft op je lippen.

 Hier op de swatsh is de kleur goed te zien, alleen kreeg ik de kleur op mijn lippen niet zo goed op de foto.
In het echt is dit namelijk een best wel opvallende kleur.
Dit vind ik zelf best wel leuk voor van de zomer met een rustige ooglook.


 De lipstick blijft redelijk lang zitten, al moet je het na het eten en drinken wel even bijwerken omdat de kleur dan iets vervaagt.
Maar opzich zou dit niet per se hoeven, omdat de kleur nog best wel goed te zien is.

Deze lipstick is een echte aanrader als je van felle gekleurde lippen houdt.
En een pluspunt, de lipstick droogt je lippen niet uit!

Prijs: euro 3,99

 Ook heb ik nog een nieuwe Colour Show colour & stay lipgloss.
 In de kleur 130 Flirty Fuchsia.
 Deze lipgloss heeft een redelijk grote applicator die de lipgloss fijn aanbrengt.
 Ook heeft de applicator een ietwat gebogen vorm.
Dit brengt fijn aan.
 De lipgloss heeft een lichte fuchsia kleurtje en ruikt iets zoetig.
In de gloss zit een mooie shimmer die goed te zien is als de zon er op schijnt.
Erg mooi.
 Ook is dit niet een opvallende kleur, maar een kleur die opzich wel bij veel verschillende looks past.
 De lipgloss belooft 4 uur te blijven zitten en ik kan je vertellen dat de lipgloss inderdaad lang blijft zitten.
Geen 4 uur als je eet en drinkt, dan moet je de lipgloss wel bijwerken.
Maar deze gloss blijft redelijk lang zitten en is er niet binnen een uur of twee weer af.
Op je lippen zie je de fuchsia kleurige shimmer heel subtiel zitten.
Erg mooi!
En het fijne aan deze gloss is ook dat hij niet plakt.
Ik vindt een niet plakkende gloss altijd fijner!

Prijs: euro 3,79

Beide producten zijn echte aanraders!

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?