Picture Moments Maart

Kijk mee naar de Picture Moments foto's van Maart!



Mijn favoriete body serum van Therme, de zen white lotus body serum.
Deze ruikt heerlijk fris, erg lekker!

 Jammie, verse groenten en mijn moeders draadjesvlees!
 Close-up draadjes, oftewel suddervlees, door mijn moeder gemaakt.
En het smaakt altijd erg lekker!!
 Mooi palette van Catrice.
En heeft ook een leuke naam: Rumble in the jungle.

 Noodles met mais, jammie!
Lekker zoet.

 Zelf vind ik dit echt de lekkerste ijsthee!
 De dream nude airfoam van maybelline.
Eindelijk een vloeibare, nouja min of meer vloeibare, juiste kleur foundation gevonden!
 Altijd mooi wit met roze.
 Mijn vistekaartjes houder.
Mooi metallic paars, lekker opvallend.
 En zo ziet die er van binnen uit.
Ruimte genoeg en ik moet er trouwens binnenkort maar weer visitekaartjes bijmaken!
 Mijn visitekaartje, vind het er zelf best mooi uitzien en op de achterzijde staat een grote vlinder.
Alleen kan ik de foto van de achterzijde niet meer vinden.
Ben er best wel trots op, op mijn eigen eerste visitekaartjes!
 De bomen bginnen ook al weer wat bloesem te krijgen.


 Close-up van de bloesem
 Mooie witte roos

 Alle duiven in de boom, tralalalie tralalala ;-))

 Weer eens wat anders, je eigen naam op een nummerplaat!
 Nog meer bloesem.

 De avatar van mijn twitter aangepast.
 En ook maar gelijk dezelfde afbeelding gebruikt voor mijn bureaublad!
Review producten.
Tegen de tijd dat dit artikel online staat zijn de reviews al op mijn blog verschenen!

 Paas decoraties, altijd gezellig en leuk!

 WIBI !!!
 Mooi zomers kleurtje van Catrice.
Fel groen!
 De nieuwe special effect toppers, van de flakies heb ik gelijk een back-up gekocht.
 Burt's Bees lipbalm, ruikt lekker fris naar pepermunt.
 Nieuwe stempelplaten voor nail-art.
 Leuk design op mijn nieuwe spijkerbroek.
 Mooie nieuwe schoenen van mijn vader.
En al zeg ik het zelf, ze staan erg goed!
 Erg lekker ananas roomkaas!

 Laatst ook nog een aantal nieuwe elastieken voor mijn haar gehaald bij zeeman.
Lekker budget en goede kwaliteit!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?