Doorgaan naar hoofdcontent

10e verjaardag van de meest populaire lipstick van Pupa

De meest populaire lipstick, de new chic forever lipstick, bestaat 10 jaar!
Om dat te vieren ontwikkelde Pupa Milano een Limited Edition van deze lipstick in 10 spectaculaire kleuren.

Door de aangepaste verpakking is de new chic forever duidelijk herkenbaar. De mooie rode huls met hierin het praktische spiegeltje is een echt meesterwerk.
De unieke formule, met Lanoline is extreem zacht en licht en makkelijk aan te brengen.

De kleuren:
Black baccara
Ballarina
Pretty in pink
Tea rose
Pink promise
Rosy brown
Pink baby love
Sunset celabrations
Dark red
Cherry 'n cream

De adviesverkoopprijs is euro 18,50 en is limited edition.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

10 redenen waarom de zomer leuk is...

Vandaag is het officieel zomer! Als ik heel eerlijk ben is dit niet een van mijn favoriete seizoenen, eigenlijk mijn minst favoriete seizoen. De meeste van jullie zullen dit vreemd vinden, maar ik vind de zomer toch echt veel te warm. Ik heb liever de herfst en de winter. Alhoewel de lente ook wel fijn is. Maar waarom maak ik dan dit artikel? Omdat er toch ook wel leuke kanten aan de zomer zijn, afgezien van de hitte. Mijn 10 redenen waarom de zomer leuk is!

Catrice Kaviar Gauche

Een jaar geleden kwam voor het eerste een Catrice Kaviar Gauche limited edition in de schappen te liggen, wat echt een groot succes was. En nu gaat Catrice daar mee verder onder dezelfde naam, maar met een hele andere collectie.