De In Fine Funbox: voor een parfum analyse bij je thuis

Uuniq heeft een erg leuk concept om erachter te komen welke geuren het beste bij je passen.
Namelijk de infine funbox, waar maar liefst 50 verschillende parfums inzitten.

Uuniq is van mening dat parfum iets persoonlijks is wat echt bij je moet passen.
De geuren die je uitkiest zeggen ook iets over je.
Dus zoals de naam al zegt is dit een uniek concept!
Lees snel verder voor meer over de infine funbox.

 De infine funbox is een witte doos met daarop zilveren letters.
Erg mooi en luxe!

 Wanneer je de deksel van de box open doet zie je de 50 infine parfums zitten.
Dit zijn parfums in gel vorm, erg handig.
Want op deze manier hoef je niet bang te zijn dat er niets meer inzit bij de laatste persoon wanneer je de box met een aantal mensen test.
In de deksel van de box vind je een handige uitleg voor het gebruiken en testen van de box.


 "Je voorkeur voor bepaalde typen parfums heeft te maken met jouw karakter. Het In Fine concept is gebaseerd op deze ontdekking

De voorkeur voor bepaalde typen geuren zeggen veel over iemands persoonlijkheid.

Parfums welke veel hout bevatten worden geprefereerd door echte denkers.
Fruitige parfums passen goed bij extroverte, dynamische persoonlijkheden.
Amber wordt veel gekozen door mensen welke handelen op gevoel.
Poederige parfums vallen in de smaak bij mensen welke veel waarde hechten aan hun imago.
Meer introverte, gesloten persoonlijkheden voelen zich prettig bij parfums welke veel groene ingrediënten bevatten, zoals grassen.


Bij de In Fine parfums gaat om de combinatie van ingrediënten."

Samen met mijn moeder heb ik deze box getest en bij mij kwamen de volgende geuren uit de test.
(Zet wel koffiebonen of koffiepoeder neer om tussendoor je neus te neutraliseren)
- 61 Louisiana
- 51 Long Island
- 32 Pacific
- Frivolite
- Piccadilly

De uitslag van de geuranalyse:

Louisiana nr 61
Bedwelmende verhouding van fruit en bloemen
Als ik een beslissing heb genomen, dan wil ik er ook geraken(fruit).Diplomatie is ook aan mij besteed(bloemig).
De macht van de vrouw of vrouw van de macht? Soms de een soms de ander. Ik ben trouwens heel koppig. En aangezien een vrouw weleens van gedachte verandert...
Ook al kan koppigheid soms leiden tot ontgoocheling, zorg dat je geen gezichtsverlies lijdt, dus breng je verhaal goed!
De manier waarop is even belangrijk als gezag, en dan heb je de charme er nog bij!

Long Island nr 51
Fruitig-hout-poeder-bloemig en lichtjes gekruid
De energie die loskomt dankzij het fruitige vindt zijn eerste bron in het nadenken(hout) dat al mijn beslissingen beinvloedt. Bezorgd om wat de mensen om mij denken(poeder), hang ik eerst even mijn voelsprieten buiten alvorens iets te ondernemen. Ik moet toegeven dat een constante en lichte twijfel(bloemig), zowel over een ander als over mijzelf, al mijn zekerheden met een zekere voorzichtigheid kleurt.
Mijn naasten, die mij goed kennen komen me juist daarom nooit tegenwerken tijdens mijn 'meditaties', want hoewel ik niet fel reageer bij vreemden, kan dit bij bekenden wel een anders uitpakken.
Idealist, Perfectionist, en dan?

Pacific nr 32
bloemig-fris-poeder
Ik heb niet snel vertrouwen en ook heel wat moeite mee te doen met het systeem van onze maatschappij(bloemige frisse filter).
De strategie van het vluchten van de maatschappij toont elke dag opnieuw zijn gebreken aan. Ik weiger dus mijn bijdrage hieraan.
Aangezien er mij geen aangenaam alternatief wordt voorgesteld, kies ik ervoor mijn eigen planeet te bouwen. Niettemin, niet echt 'verwilderd' zijnde, weet ik mij heel goed te gedragen volgens de verwachtingen(poeder), opdat ik niet in mijn schuilplaats gestoord zou worden.
Met een zekere karigheid verdeel ik de sleutels tot dit intieme universum, opdat deze niet vervuild zou worden. te idealistisch? Misschien wel, hebt u een beter alternatief?

Frivolite
Bloemig-fruitig
Ik houd mezelf soms op de achtergrond en ben ietwat voorzichtig in mijn contacten. Dat is nu eenmaal hoe ik ben en beroepsmatig (delicate contacten, verpleging, sociale sector, ...) ben in verplicht om enige controle te handhaven. Ondanks deze noodzakelijk filter heb ik ook duidelijk een bruisende energie die ik graag wil uiten. Hiervoor heb ik enkel een kleine aanmoediging nodig, gewoon om even te durven (pas op, ik ken heel goed het onderscheid tussen echte complimenten en louter vleierijen of tussen echte dynamische mensen of volledig opgedraaide personen ... ). Als ik vertrokken ben, ben ik echt in staat mezelf volledig te geven, echt waar! Alles is er, enthousiasme en zelf fantasie, af en toe zelfs een tikkeltje origineel. Dat verdient toch echt wel enige inspanning, niet?
De euforie is nu weer even voorbij, en het is terug tijd voor de filters om aangezet te worden, ik kruip terug in mijn ‘functioneel pakje’, dit gebeurt op zo’n natuurlijke manier dat u er verward van zou kunnen zijn.

Piccadilly
Respect afdwingen is prima, maar wel in zachtheid en subtiel
HOUT-AMBER-FRUIT lichtjes gekruid (zachte kruiden)
Ik ben een echte bemiddelaar, op zoek naar consensus. Respect moet je verdienen (FRUIT), echter in alle zachtheid en subtiliteit. Bijgevolg ben ik een expert in het presenteren en voordragen. Ik verzorg het imago van de presentatie in de manier hoe ik mijn ideeĂ«n uit – rustig, duidelijk en bondig (HOUT) – en in de vriendschappelijke lach van mijn expressie. En het werkt! Anderen zien mij als iemand die « volmaakt en perfect » is (AMBER). Waar haal ik dat vandaan ?
Ik houd absoluut niet van conflicten en onbehaaglijke toestanden (waarschijnlijk omdat ik het ondanks alles zelf al heb meegemaakt, te veel, te vroeg en te lang). Ik heb mezelf dan ook gezworen om het nooit uit te lokken, toch zeker niet in mijn aanwezigheid ... !
Denk nu niet dat ik hierdoor pitloos en slap ben ! Als het moet kan ik mijn tanden laten zien (zachte kruiden) ... met de glimlach, echter vergezeld van een pikante opmerking die er meer dan Ă©Ă©n zal ontmoedigen.

Zoals je ziet een behoorlijk stuk tekst.
De omschrijvingen bij de geuren passen voor het grote deel ook echt bij mij.
Zo kan ik best wel koppig en standvastig zijn.
Ook kijk ik, zoals men dat ook wel noemt, eerst de kat uit de boom alvorens ik tot actie overga en hou ik niet van conflicten em ben liever op de achtergrond dan in het midden van de schijnwerpers.
Maar als het moet kan ik mijn mannetje wel staan!

Wanneer je je geuren hebt gekozen kan je ze ook online aanschaffen bij Uuniq.
De prijzen variĂ«ren van €19,50 tot €159,-.

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?