Etos zonnespray

 Etos heeft kortgeleden twee limited edition zonnenproducten uitgebracht.
Een zonnespray en een een gezichtszonnecreme.
Ik heb de zonnespray en ga deze vandaag voor jullie reviewen.
Benieuwd naar hoe de zonnespray bevalt lees dan snel verder!










 De LE zonnespray zit in een handig formaat flacon en dit formaat is dan ook erg handig om mee te kunnen nemen in je tas.
En bevat 75 ml.
Ook is de flacon opvallend door de rode en gele kleuren.
Dit ziet er leuk en zomers uit!.
Ook staat duidelijk op de flacon aangegeven wat dit voor product is.

 De factor van deze zonnespray is factor 30 uva.
Dit is een hoge factor en dit vind ik zelf altijd het fijnst wanneer in de zomer de zon fel schijnt.
Het is dan ook altijd belangrijk om een SPF te gebruiken en je huid hiermee te beschermen tegen de zon.

 Op de achterzijde staat duidelijk aangegeven hoe je de spray moet gebruiken.

Zoals de naam al zegt heeft de flacon een spray kop.
Deze verstuift de 'creme' goed.
Ook ruikt de zonnenspray fris.
Ik kan niet precies zeggen waar deze naar ruikt, maar het ruikt in elk geval lekker!
De zonnespray is een witte substantie.
Wanneer je de creme begint uit te smeren is deze nog wat wittig.
 
Maar zodra deze goed is uitgesmeerd dan zie je er niets meer van.

De zonnespray maakt de huid zacht, alleen kan ik nu nog niet zeggen of deze creme ook goed werkt tegen de zon.
Omdat nu de zon bijna niet schijnt.
Dus zodra het weer wat warmer wordt en de zon vaker gaat schijnen, komt hier nog een update over bij dit artikel.

Wel vind ik dit een fijne spray die goed uit te smeren is en fijn ruikt!


Deze zonnespray is LE en te koop voor 3,99 euro bij de Etos.

Edit: Na een aantal dagen een zonnetje te hebben gehad heb ik het getest en deze spray werkt erg fijn en beschermt erg goed tegen de zon.
Ik heb zelf een erg lichte huid en met deze spray heb ik totaal nergens last van in de zon!

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?