Mijn favoriete geuren van de afgelopen tijd

 Vandaag ga ik jullie mijn favoriete parfums, oftewel geuren, van de afgelopen tijd laten zien.
Tussen mijn favorieten zitten zowel parfums als eau de toilettes.
Lees verder voor de parfums te zien!


 Twee geuren van Esprit die echt grote favoriet van mij zijn.
De eerste is life by esprit en ruikt heerlijk zoet en fris.
De tweede is de esprit jeans style en deze ruikt fris en bloemig.
Sowieso vind ik esprit toch altijd wel erg fijne geuren hebben!
 Maroussia is echt een heerlijke geur.
Heb hier ook al eens een review over geschreven.
Dan een eau de toilette van Noami Campbell, ook dit is een warme en bloemige geur.
Bruno banani not for everbody is heerlijk zoet en bloemig.
 De eau de toilette van Beyonce Heat Rush vind ik het lekkerst ruiken van de twee varianten die er zijn, waarschijnlijk ook omdat deze een frisse fruit geur heeft en wederom ook weer bloemig.
Deze is in elk geval een stuk lichter qau geur dan de andere versie.
Lily gold is een parfum met een warme en kruidige geur.

 Moara Shira Springtime flowers ruikt inderdaad zoals de naam doet vermoeden, heel bloemig.
Wel kan deze geur als het warm is iets te zwaar zijn maar met wat frisser weer is deze echt een favoriet van mij!

 Eau de zwitsal ruikt heerlijk naar de typisch zwitsal geur.
De review erover.
Christina Aguilera by night is een geur die mij het meest doet denken aan een kersen en bloemen qua geur.
Giogio beverly hills yellow is ook een favoriet van mij omdat deze heerlijk fris ruikt.
De review van de parfum.
 Als laatst een snoepig zoet geurtje van snoopy.
Ruikt erg zoet naar snoepjes!

Dit waren al mijn favoriete geuren van de afgelopen tijd.
Zoals je kan zien hou ik erg van zoete en frisse geuren.
Maar er zitten ook een paar bloemige geuren bij.

Mochten er nog vragen zijn over de parfums, stel ze gerust bij de comments!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?