Etos EK producten review


Zoals jullie laatst al in het persbericht konden lezen, heeft Etos een aantal LE producten uitgebracht voor het EK.
En wat is een betere kleur voor het EK waarin Nederland speelt dan Oranje?
Ik heb een aantal van de producten en die ga ik vandaag voor jullie reviewen.
Lees snel verder om meer over de producten te zien en te lezen!

Als eerst de make-up en nail-art.

 Van de LE make-up heb ik de lipstick, de effect mascara, hair effect en de nail-art stickers.
 De nagelstickers hebben het design van kleine leeuwtjes.
Erg leuk en past erg goed bij het EK.
 Hier kan je goed zien dat er drie verschillende desings zijn.
Kleine en grote leeuwenhoofdjes en 'hele' leeuwtjes.
 Zoals hier al staat zijn dit nagelstickers die op zowel een gekleurde lak kan doen als zonder kleur onder de stickers.
En inderdaad vallen de stickers nogal op, maar opzich vind ik dat best wel leuk.
Weer eens iets anders!
 Op de achterkant van de verpakking staat meer informatie over hoe je de stickers het beste kan aanbrengen.
 Op deze foto heb ik een zalm/lichtoranje lakje op.
De stickertjes die ik heb gebruikt zijn  het kleine leeuwenhoofdje en het 'hele' leeuwtje.
 Omdat de stickers zelf al fel oranje zijn, vind ik het zelf niet zo mooi om deze op een oranje lakje te dragen.
Hierdoor zie je dan ook de stickertjes zelf niet meer en dat zou jammer zin van je nail-art!
Op wit kan ook, maar ik vond deze kleur er leuker onder staan.
 Close-up van beide stickers in de nail-art.

Prijs: 2,99 euro

 Dan de Effect mascara.
 De effect mascara is knal oranje en waterproof.
De verpakking is vrij basic.
Wel is duidelijk op de verpakking aangegeven om wat voor product het gaat.
 Wanneer je de verpakking open maakt, heb je niet het standaard mascaraborsteltje zoals bij een gewone mascara.
 Het is een soort stokje met ribbeltjes erin.
Op de applicator zit voldoende voor beide ogen.

 Dit is het effect dat je krijgt met de effect mascara.
Ik heb eerst zwarte mascara opgebracht en alleen op mijn bovenste wimpers de oranje effect mascara aangebracht op de uiteinde.
Om het ook op mijn onderste wimpers te doen vond ik iets te, maar dit kan natuurlijk wel als je dit leuk vindt.
 Wel is het even wennen hoe je het aan moet brengen, vanwege de applicator.
Het verwijderen kan je het beste doen met een oogreiniger op oliebasis, omdat anders de effect mascara er vrij lastig afgaat.
En je er anders uitziet als een oranje wasbeertje! ;-)
Met oogreiniger met olie erin gaat het er goed af en hou je ook geen oranje vlekken bij je ogen.

Prijs: 3,99 euro

 De haarmascara.
 Zoals alle producten is ook de haarmascara of hair effect, net hoe je het wilt noemen, oranje.
De verpakking heeft de grote van een mascara verpakking en ziet er op zich basic uit.
Maar er is dan ook niet veel meer kleur voor nodig met oranje in de verpakking, dit valt op zich al op!

 De haireffect heeft een standaard mascara borsteltje wat makkelijk werkt.
Ook is de kleur echt opvallende oranje.
 Close-up van het borsteltje.

Prijs: 3,99

 Als laatst van de make-up de colour care lipstick.
 Dit is een oranje lipstick met een glans/shimmer erin.
 Dit is kleurnummer 114.
De verpakking vind ik erg handig, vanwege de doorzichtige dop.
Hierdoor kan je heel makkelijk zien welke kleur lipstick dit is.
Erg handig en zouden meer merken van mij mogen doen!
Echt een pluspunt!
 Op je lippen is ook het oranje kleurtje goed zichtbaar en de lipstick dekt goed.
Ook belooft de lipstick je lippen te verzorgen en beschermen.
En met deze lipstick heb je geen last van droge lippen!
 Ook blijft de lipstick goed zitten en trekt niet in de lijntjes.

Prijs: 2,89 euro

Vervolgens een aantal oranje spulletjes.
 Er zijn verschillende armbandjes te koop.
Ik heb de set met drie armbandjes.
 Cute leeuwtje!
 De set bestaat uit drie armbanden.
Een oranje met een leeuwtje.
Een rood-wit-blauwe met een klavertje en een zilverkleurige met het voetbal logo.
 Hier heb ik alle drie de armabandje samen om.
Natuurlijk kan je de armbanden ook apart van elkaar dragen.
 Oranje armbandje met leeuwtje.
 Zilverkleurige armbandje met voetbal logo.
 En het rood-wit-blauwe armbandje.

Prijs: 2,99 euro

 Naast alle andere oranje producten zijn er ook een aantal t-shirts en tops uitgebracht.
Daarvan het ik het i lover NL t-shirt.
Dit is een oranje t-shirt met mouwtjes en in de linker bovenhoek de afbeelding van een rozet met daarin i love NL.
 Close-up van de rozet.

Prijs: 6,99 euro

 Als laatst zat er ook nog een hoedje bij.
Oranje en op het lint dat erom heen zit de kleuren van de Nederlandse vlag.
 De hoed is een soort van strohoed en past perfect, net als de andere spullen, bij het EK!

Prijs: 2,49 euro

Het leek mij wel leuk om de t-shirt en het hoedje bij de grote teddybeer aan te doen die ik nog had staan.
Ziet er best cute uit vind ik!

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?